سوال های رایج از نحوه خرید پرداخت و مرجوعی کالا

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پاسخ : خیر – امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد و فقط از طریق درگاه پرداخت و کارت به کارت صورت می پذیرد .

هنگام ثبت سفارش از طریق کارت به کارت یک شماره کارت برای شما نمایش داده می شود. مبلغ سفارش را به شماره کارت اعلام شده ارسال و مشخصات رسید واریزی را به شماره واتس اپ اعلام شده در پیامک ارسال یا در سایت وارد نمایید.بعد از تایید واریزی سفارش شما ثبت خواهد شد

چه زمانی کالای من را ارسال میکنید و چند روز طول می کشد به دستم برسد؟

پاسخ : کالای خریداری شده شما 1 یا 2 روز کاری بعد از خرید بسته بندی و تحویل اداره پست می شود و از زمان ثبت در دفاتر پستی 4 الی 10 روز طول می کشد بدستتان برسد .

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های ما بوده است و ما در این راستا می‏‌کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند تا 3 روز پس از تحوبل کالا مهلت تست دستگاه را دارند که در صورت نقص فنی دستگاه ، دستگاه مرجوع و مبلغ به حساب مشتری واریز می گردد.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما می توانید جهت راهنمایی از رفع مشکل و آموزش قبل از مرجوعی از طریق واتس اپ 09179766293  نسبت به رفع مشکل و با ارسال عکس یا ویدیو اقدام کنید که در صورت رفع کالا مرجوع نمی شود در غیر اینصورت کالا مرجوع می کنید.
بسیار بسیار مهم :

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با  ما تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جداً، خودداری کنید.
دقت شود : برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته ‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن بر روی کارتن محصول ممنوع می باشد

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. ( در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید )

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره واتس اپ 09179766293 ارسال کنید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

روش اول:

شما می توانید از طریق گزینه پیگیری سفارشات موجود در منوی سایت با وارد کردن شماره موبایل یا شماره سفارشتان از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

روش دوم:

با حساب کاربری خود وارد سایت  شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
می توانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.