برترین ماشین های اصلاح سر و صورت در بازار

برترین ماشین های اصلاح سر و صورت در بازار

 

برترین ماشین های اصلاح

موتور، تیغه‌های آن، لوازم جانبی و سهولت استفاده از جمله عواملی است که در خرید بهترین ماشین اصلاح سر (موزر) باید در نظر بگیرید. پیدا کردن و انتخاب ماشین اصلاحی که مناسب شما باشد، چندان کار سختی نیست، فقط باید چند نکته اساسی را در مورد این محصول در نظر بگیرید.

اما چه نکاتی؟

در این مقاله بجز معرفی نکاتی که قبل از خرید این محصول باید در نظر بگیرید، چند مورد از بهترین و پرفروش‌ترین ماشین‌های اطلاح سر موجود در بازار را نیز بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

ماشین اصلاح یر وال series 300

ماشین اصلاح سر وال مدل 300 Series
زیباتر شدن دغدغه‌ای است که اکثر افراد برای آن تلاش می‌کنند و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به آن در نظر می‌گیرند. در زیبایی علاوه بر آرایش، پیرایش نیز تأثیرگذار است. آرایش به معنای آراستن و افزودن در زیبایی به کار می‌رود اما پیرایش به معنای کاستن و کم کردن است. پیرایش یا پیراستن انواع کوتاه‌کردن مو را شامل می‌شود که برای این کار وسایل مختلفی به کار می‌رود. ماشین اصلاح Series 300 ساخت شرکت «وال» (WAHL)، سری برش مستقیم دارد که به کوتاه کردن موهای سر با مرزبندی مشخص کمک می‌کند. با استفاده از تیغه‌های از جنس کربن استیل می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 0.8 تا 2.5 میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 8 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه یک شانه و قیچی و برس تمیزکننده و DVD آموزشی نیز قرار داده شده است. این دستگاه برای استفاده‌ی خانگی ساخته شده است و منبع تغذیه آن برق شهری است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه Wahl Series 300 دارای تیغه‌ای از جنس کربن استیل با طول برش 0.8 تا 2.5 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و 8 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 25 میلی‌متر بوده و برای مصارف خانگی مناسب است.

 

مشخصات محصول

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: کربن استیل
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)

 

 

 

بررسی ،قیمت و خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Baldfader
اگر شما از افرادی هستید که ترجیح می دهید به جای رفتن به آرایشگاه موهایتان را خود اصلاح کنید،ماشین اصلاح Wahl Baldfader بهترین یاور شما خواهد بود. هزینه کوتاه کردن مو در آرایشگاه معمولی حدود 20 دلار است و این یعنی تنها چند بار استفاده از ماشین اصلاح هزینه خرید خود را جبران میکند. گرچه این ماشین اصلاح اندکی گران‌تر از سایر دستگاه ها است اما کیفیت و عملکرد آن بسیار بهتر از ماشین های ارزان است.

 

بزرگترین عامل عملکرد عالی ماشین اصلاح Wahl Baldfader تیغ های رده حرفه ای آن است.Wahl نامی تجاری مترادف با کیفیت و محصولات مقرون به صرفه است. این شرکت با ابداع روشی ارزان برای تولید تیغه های با کیفیت بالا، شهرت خود را به دست آورده است. این حقیقت دارد که توصیه حرفه ای آرایشگران برای اصلاح موهای خودتان استفاده ازماشین اصلاح های Wahlاست.

ماشین اصلاح Wahl Baldfader دستگاهی قابل اطمینان برای کوتاه کردن مو است. بسیاری از ماشین های اصلاح با این رنج یا ارزانتر خیلی سریع می سوزند. فقط با اندکی هزینه بیشتر می توانید یک محصول با کیفیت با موتوری مطمئن بخرید که سالیان سال برای شما کار کرده و شما میتوانید با بازبینی و تمیز کردن منظم دستگاه مانع از مسدود شدن موتور توسط خورده موها و کاهش قدرت و عملکرد دستگاه شوید.

با وجود نام انتخابی “Baldfader” این دستگاه هر چند نمی تواند مانند تیغ برای افرادی که می خواهند صاف و براق به نظر برسند، عمل کند. ولی، کاملا نزدیک به پوست اصلاح میکند و جوش و خراشهایی که معمولا هنگام اصلاح با تیغ رخ می دهد، را باعث نمی شود و میتوان با یک کار سریع پنج دقیقه ای بدون برش یا آسیب به پوست سر یا ایجاد حساسیت به ظاهر صاف و براق دست یافت، و این مزایا آن را یکی از بهترین ماشین های اصلاح در این رنج قیمت تبدیل می کند.
ماشین اصلاح Wahl Baldfader یک محصول ایده آل برای افرادی است که میخواهند هرگز روی آرایشگر را نبینند! ماشن اصلاح با تمام لوازم جانبی استانداردی که برای اصلاح نیاز دارید و به همراه ضمانت طولانی موتور و قطعات الکتریکی می آید. اگر بخواهید موهای خود یا دوستتان را اصلاح کنید، این دستگاه کاری دقیق و قدرتمند برای هر نوع مو انجام می دهد.

 

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: کربن استیل
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)

 

 

 

شائبه زیباتر شدن دغدغه‌ای است که اکثر افراد برای آن تلاش می‌کنند و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به آن در نظر می‌گیرند. در زیبایی علاوه بر آرایش، پیرایش نیز تاثیرگذار است. آرایش به معنای آراستن و افزودن در زیبایی به‌کار می‌رود اما پیرایش به معنای کاستن و کم کردن است. پیرایش یا پیراستن انواع کوتاه‌کردن مو را شامل می‌شود که برای این کار وسایل مختلفی طراحی شده است. ماشین های اصلاح موی سر یکی از نوع این وسایل هستند. ماشین های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می شوند باید موتور قدرتمندی داشته باشند، زیرا موهای سر نسبت به صورت و بدن ضخیم تر بوده و تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاح ۵star LEGEND ساخت شرکت «وال» (WAHL) با داشتن موتور لرزشی بسیار پرقدرت V9000 مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم است که در برابر زنگ زدگی مقاوم است. به کمک این تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های ۰٫۵ تا ۲٫۹ میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف ۸ عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش ۱تا ۲۵میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه WAHL 5star LEGENDدارای تیغه‌ای از جنس استیل کروم، طول برش ۰٫۵تا ۲٫۹ میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و ۴ عدد شانه‌ی اصلاح از ۱تا ۲۵میلی‌متر بوده و دارای موتور بسیار پرقدرت V9000 است

 

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • خط زن: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • طراحی ارگونومیک
  • اقلام همراه: تعداد شانه‌ها 8 عدد سایز شانه‌ها 0/5 تا 8 میل منبع شارژ کابل برق درپوش محافظ ،روغن ،برس تمیز کننده

 

 

 

ماشین های اصلاحی که مخصوص اصلاح موی سر ساخته می شوند باید موتور قدرتمندی داشته باشند، زیرا موهای سر نسبت به صورت و بدن ضخیم تربوده و تراکم بیشتری دارند. ماشین اصلاحTAPER2000 ساخت شرکت «وال» (WAHL) با داشتن موتور لرزشی  بسیار پرقدرت V5000  مناسب استفاده برای اصلاح موهای ضخیم است. تیغه‌ی ماشین اصلاح از جنس استیل پوشش داده شده با کروم اندوداست که در برابر زنگ زدگی مقاوم است. به کمکاین تیغه می‌توان موهای سر را در اندازه‌های ۱ تا ۳٫۵میلی‌متر کوتاه کرد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دستراست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییرداد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف ۴ عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش۳ تا ۱۳ میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسووجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با بازکردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیز کردن یا تعویض باز شوند، مجدداً باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاحپس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برایروغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بینتیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه WAHL TAPER2000 دارای تیغه‌ای از جنس کروم ، طول برش ۱ تا ۳٫۵ میلی‌متر،اهرم تنظیم ارتفاع برش و ۴ عدد شانه‌ی اصلاح از ۳ تا ۱۳ میلی‌متر بوده و دارای موتور بسیار پرقدرت V5000 است.

 

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • خط زن: ندارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)
  • اندازه اصلاح: 0.4 میلی‌متر
  • تیغه های خود تیز شونده: دارد
  • ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش) : ندارد
  • استفاده به صورت خشک و مرطوب: ندارد
  • اقلام همراه: تعداد شانه‌ها 4 عدد سایز شانه‌ها 1-2-3-4 منبع شارژ کابل برق
  • درپوش محافظ: دارد
  • روغن: دارد
  • برس تمیز کننده: دارد
  • کیف نگهداری: ندارد

 

 

 

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Deluxe Chrome Pro
برای اصلاح موهای سر در خانه، علاوه‌بر یک ماشین اصلاح قدرتمند، به وسایل دیگری نظیر آب‌پاش، شانه، آینه و غیره هم نیاز است. اگرچه بسیاری از این وسایل در خانه پیدا می‌شود؛ ولی اینکه همه‌ی این وسایل را بتوان داخل یک کیف کامل داشت، مزیت بزرگی است. شرکت «وال» (WAHL) که یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان ماشین‌های اصلاح در جهان است، پک کاملی از دستگاه‌های اصلاح موی سر را تحت عنوان «Deluxe Chrome Pro» معرفی و روانه‌ی بازار کرده است. داخل این پک علاوه‌بر ماشین اصلاح اصلی، وسایل کامل اصلاح مو و از آن‌ها مهتر یک خط‌زن کوچک نیز ارائه شده است. این خط‌زن با یک عدد باتری قلمی کار می‌کند و عرض کمتر و دندانه‌های ریزتری نسبت به تیغه‌ی ماشین اصلاح اصلی دارد و مناسب خط‌انداختن موهای اطراف سر است. تیغه‌ی ماشین اصلاح اصلی از جنس کربن استیل و خودتیزشونده است و به کمک آن می‌توان موهای سر را در اندازه‌های 1 تا 3 میلی‌متر کوتاه کرد. موتور دستگاه از نوع PowerDrive بوده که 35 درصد قدرت بیشتر برای اصلاح موهای ضخیم ارائه می‌دهد. در کنار دستگاه، اهرم تنظیم چرخشی قرار دارد که اگر دستگاه را با دست راست بگیرد، با انگشت شست به‌راحتی می‌توان آن را در جای مناسب تنظیم کرد. به کمک این اهرم می‌توان فاصله‌ی بین تیغه‌های بالا و پایین را تغییر داد و بدون استفاده از شانه، طول اصلاح دلخواه را تنظیم کرد. هنگامی که این اهرم به پایین فشار داده می‌شود، طول برش تیغه‌ها افزایش می‌یابد و وقتی در بالاترین موقعیت قرار دارد، تیغه‌ها در کمترین فاصله از هم قرار می‌گیرند. برای اصلاح مو در اندازه‌های مختلف 10 عدد شانه‌ی اصلاح با طول برش 3 تا 25 میلی‌متر ارائه شده که روی تیغه قفل می‌شوند. داخل جعبه شانه، قیچی، آینه، کلیپس مو، برس تمیزکننده و روغن نیز قرار داده شده است. روی تیغه‌ها دو پیچ چهارسو وجود دارد که برای تنظیم فاصله تیغه‌ی پایین و بالا به کار می‌رود. تیغه‌های ماشین اصلاح در کارخانه تنظیم و روغن‌کاری شده‌اند و ممکن است با باز‌کردن جعبه در اولین مرتبه، اثرات آن را مشاهده کنید. چنانچه تیغه‌ها برای تمیزکردن یا تعویض باز شوند، مجددا باید تنظیم شوند. تیغه‌های ماشین اصلاح پس از هر بار استفاده باید روغن‌کاری شوند. برای این کار باید از روغن شرکت وال که داخل جعبه قرار دارد استفاده شود. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه WAHL Deluxe Chrome Pro دارای تیغه‌ای از جنس کربن استیل و خودتیزشونده، طول برش 1 تا 3 میلی‌متر، اهرم تنظیم ارتفاع برش و 10 عدد شانه‌ی اصلاح از 3 تا 25 میلی‌متر بوده و وسایل کامل اصلاح و یک عدد تریمر کوچک نیز همراه آن ارائه شده است.

 

ویژگی های محصول:

  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • جنس تیغه: کربن استیل
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر:ندارد
  • خط زن: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی(با سیم)

 

 

 

 

شرکت «وال» (Wahl) که به تولید ماشین‌های اصلاح بادوام شناخته می‌شود عموماً محصولاتی با قیمت بالاتر از سایر شرکت‌ها و مناسب استفاده‌ی حرفه‌ای تولید می‌کند. اما این بار شاهد ماشین اصلاحی خوش قیمت از این شرکت هستیم که برای اصلاح موهای سروصورت طراحی شده است. این ماشین اصلاح «Home Pro 100» نام دارد و تیغه‌ای از جنس کربن استیل دارد. طبق انتظاری که از یک ماشین اصلاح مخصوص اصلاح موهای سر می‌رود عرض تیغه‌ی این مدل نیز زیاد بوده و برابر 46 میلی‌متر است. کمترین طول اصلاحی که می‌توان با این ماشین اصلاح داشت برابر 1 میلی‌متر است. از آنجایی که برای اصلاح و مرتب کردن موهای سر به اندازه‌هایی بیشتر از این مقدار نیاز است، 8 عدد شانه‌ی اصلاح نیز همراه دستگاه ارائه شده است. این شانه‌ها روی تیغه‌ی ماشین اصلاح قفل شده و در جای خود ثابت می‌شوند. به کمک شانه‌ها می‌توان موهای سروصورت را در اندازه‌های 3، 6، 10، 13، 16، 19، 22 و 25 میلی‌متر کوتاه کرد. در میان شانه‌ها یک قطعه‌ی پلاستیکی نیز دیده می‌شود که مانند شانه روی تیغه نصب می‌شود و در هنگام جابجایی از تیغه محافظت می‌کند. برای افزایش عمر تیغه لازم است پس از هر بار استفاده توسط برس، خرده‌های مو را تمیز کرده و سپس دندانه‌ها را روغن‌کاری کرد. داخل جعبه برس و روغن برای این کار قرار داده شده است. توجه داشته باشید که برای روغن‌کاری تیغه‌ها از گریس، روغن مو و هر روغنی که حاوی مواد نفتی یا حلال باشد استفاده نکنید؛ زیرا با تبخیر حلال آن‌ها لایه‌ی ضخیمی از روغن بین تیغه‌ها باقی می‌ماند که حرکت تیغه‌ها را کند می‌کند. به طور خلاصه ماشین اصلاح Wahl Home Pro 100 دارای تیغه‌ی کربن استیل 46 میلی‌متری، طول اصلاح 1 میلی‌متر، 8 شانه‌ی اصلاح از 3 تا 25 میلی‌متر، محافظ تیغه، برس و روغن بوده و برای اصلاح موهای سروصورت در منزل مناسب است.

 

ویژگی های محصول:

  • جنس تیغه: کربن استیل
  • عرض تیغه‌ی : 46 میلی متر
  • اقلام همراه: 8 عدد شانه،برس،روغن
  • اصلاح سروصورت را در اندازه‌های: 3، 6، 10، 13، 16، 19، 22 و 25 میلی‌متر
  • دارای محافظ تیغه

 

 

 

به این مقاله امتیاز بدهید post
دسته‌بندی معرفی محصول
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت