معرفی برندهای برتر لوازم خانگی برای جهیزیه

معرفی برندهای برتر لوازم خانگی برای جهیزیه

1-بوش Bosch

برند لوازم خانگی بوش یکی از مشهور ترین برند های صنعتی در جهان است. شرکت فناوری بوش در آلمان یکی از بهترین تولید کننده های محصولات و لوازم الکترونیکی در جهان می باشد. شرکت بوش در ۱۵ نوامبر سال ۱۸۸۹ در شهر اشتوتگارت آلمان توسط روبرت بوش (Robert Bosch) تاسیس شد که آن زمان خود روبرت ۲۵ سال سن داشت. در سال ۱۸۹۱ تعداد کارکنان روبرت بوش به ۱۵ نفر رسید و در همان سال همه ی سرمایه اصلی بوش پایان یافت ولی روبرت همه تلاش خود را کرد تا شرکت خود را از ورشکستگی نجات دهد. روبرت در ابتدا از مادرش پول قرض کرد و با گرفتن وام های زیاد، شرکت خود را نجات داد اما باز هم در سال ۱۸۹۲ دوباره به سوی ورشکستگی پیش رفت.

یکی از دلایلی که باعث شد برند بوش محبوبیت خاصی پیدا کند و معروف شود مقاومت و پایداری های روبرت در برابر سختی ها و شکست هایش بود. روبرت از سال تاسیس شرکت با سختی های زیادی مواجه شد اما عشق و علاقه آن به فناوری و خوش بین بودن و ناامید نشدنش در شرایط سخت او را قدرتمند کرد و تا به امروز شرکت بوش یکی از بهترین و معروف ترین تولید کنندگان فناوری در جهان است. در سال ۱۹۰۰ روبرت تصمیم گرفت کارخانه اش را تاسیس کند و حدود ۲۰۰ نفر کارگر استخدام کند اما در اوایل استخدام فقط ۳۰ نفر شروع به کار کردند و مقصودش از این کار این بود که قسمتی از فضای خالی کارخانه را اجاره دهد چون ماشین آلات خودش به تنهایی نمی توانستند کل ظرفیت کارخانه را پر کنند. برنامه ریزی و موفقیت های روبرت باعث شد که در سال ۱۹۰۸ پنج ساختمان دیگر به اندازه ی اولین ساختمان به کارش اختصاص دهد و تعداد کارمندان را به هزار نفر برساند. روبرت بوش در این سال ها فقط یک شعار داشت که می گفت بهتر است سرمایه ی خود را از دست بدهم تا اعتماد و اطمینان مردم را، او به این جمله عمل کرد و همین جمله باعث پیشرفت روبرت شد.

 

علت محبوبیت برند بوش :

شرکت بوش در زمینه ی قطعات خودرو، ابزار آلات برقی و لوازم خانگی فعالیت می کند. این کمپانی در هر صنعتی که فعالیت می کند، یکی از بهترین برند های آن صنعت محسوب می شود. اگر بخواهیم علت محبوبیت زیاد برند بوش را جویا شویم در میابیم که به دلیل کیفیت بالای محصولات می باشد. روبرت بوش همیشه معتقد بود که محصولات او باید بالا ترین کیفیت را داشته باشند و همینطور هم شد. محصولات بوش علاوه بر کیفیت، طراحی و زیبایی خاص خودشان را هم دارند. طراحی لوازم خانگی بعد از کارایی و تکنولوژی های بکار رفته اهمیت زیادی برای کاربران دارد.

همانطور که امروزه افراد اهمیت زیادی به دکوراسیون خانه شان می دهند این شرکت، لوازم خانگی را در رنگ بندی و طراحی های متفاوتی تولید کرده است تا افراد بتوانند به راحتی محصولات بوش را با سایر لوازم خانه ست کنند. بعضی از لوازم خانگی مانند غذا ساز یا آبمیوه گیری به سختی باز و بسته می شوند و افراد سعی می کنند کمتر از این لوازم استفاده کنند اما محصولات این برند اینطور نیست و به راحتی می توان از لوازم خانگی برند بوش استفاده کرد؛ در واقع یکی دیگر از علت های محبوبیت برند بوش آسوده کار کردن با لوازم است. لوازم برقی بوش دارای مصرف کم انرژی می باشند و مهندسین این شرکت با فناوری های جدید توانسته اند کم مصرف ترین لوازم برقی را تولید کنند.

 

لوازم خانگی بوش در کجا تولید می شوند؟

همانطور که می دانید برند بوش یکی از برند های آلمانی است و شرکت اولیه ی آن درآلمان تاسیس شد اما آیا همه ی لوازم در آلمان تولید می شوند؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر؛ زیرا این شرکت در کشور های دیگر دارای خط تولید می باشد. همه ما می دانیم که رقابت در بازار لوازم خانگی زیاد است به همین دلیل شرکت بوش برای حفظ قیمت و کیفیت های رقابتی برخی از محصولات خود را در کشور هایی مانند اسپانیا، چین، ترکیه، ایتالیا و دیگر کشور ها تولید می کند، چرا که میزان سطح انرژی مصرفی، قیمت و دستمزد در کشور های مختلف، متفاوت است.

توجه داشته باشید که هر مدل فقط در یک کشور تولید می شود برای مثال کتری های برقی و جارو های شارژی فقط در چین تولید می شوند و کشور دیگری نمی تواند مدعی شود که این محصول را تولید می کند. این محصولات از نظر کیفیت هیچ تفاوتی ندارند چرا که تمام قطعات و دستگاه های تولید کننده ی محصولات بوش از آلمان و توسط مهندسین آلمانی تامین می شوند.

معرفی لوازم خانگی بوش bosch

 

 

2-تفال Tefal

معرفی برند تفال 

تفال یک برند شناخته شده فرانسوی و تولید کننده لوازم خانگی برقی و غیربرقی می باشد

که به دلیل کیفیت ساخت بالای محصولات خود

و تنوع بسیار زیاد اسمش حداقل یک بار به گوش همه خورده است.

از معروف ترین محصولات تولیدی این شرکت می توان

به اتو بخار – تابه و قابلمه – زودپز – سرخ کن – چای ساز – پلوپز و … اشاره کرد.

 

تاریخچه تفال

در سال ۱۹۵۰ مارک گروگوایر ( Marc Grogoire ) در حال تماشای آشپزی همسر خود بود

که داشت تخم مرغ چسبیده به تابه را به سختی از آن جدا می کرد

و همین صحنه کافی بود تا او به فکر ساخت ظروفی بیفتد

که با روغن کم هم غذا به کف آن نمیچسبد! و دقیقا همان روز انقلابی در صنعت آشپزی

و پخت غذا ایجاد گردید که امروزه تاثیر آن را در زندگی خود می بینیم.

پس از آن مارک گروگوایر با تلاش بسیار زیاد شروع به انجام آزمایشاتی کرد

که نتیجه آن خلق ماده ای نچسب به نام PTFE شد و در سال ۱۹۵۴ اولین

تابه نچسب در دنیا به ثبت رسید.

مارک در سال ۱۹۵۶ اولین کارخانه خود با برند تجاری Tefal را در حومه پاریس افتتاح کرد

و در سال اول ۱۰۰ تابه تولید و وارد بازار کرد.

اما شاید برای شما جالب باشد بدانید نام Tefal از کجا منشا می گیرد!

تفال ( Tefal ) از ترکیب ۲ نام تفلون ( Teflon ) و آلمینیوم ( Aluminium ) ساخته شده است

و هم اکنون معروفترین و بزرگترین سازنده لوازم خانگی برقی و غیربرقی در جهان می باشد.

در حال حاظر تفال بیش از ۲۰۰۰ کارمند دارد و هدف این شرکت بالا بردن کیفیت

و تنوع محصولات خود می باشد.

 

تحول محصولات خانگی بعد از تولد تفال

تفال بعد از حضورش در بازارهای جهانی و ارائه محصولات با کبفیت توانست تحول عظیمی

را در صنعت لوازم خانگی در دنیا ایجاد کند و بسیاری از برندهای بی کیفیت را از دور خارج کند

 

درباره تفال بیشتر بدانید

تفال هم اکنون زیرمجموعه گروپ سب فرانسه میباشد .

 

حضور گسترده برند تفال در تمامی کشورها

برند تفال به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا و تنوع بیشمار محصولات خود در تمامی قاره های جهان

حضور پررنگی دارد و توانسه است بازار بسیاری از کشورها از جمله

آمریکا – آلمان – انگلیس – ژاپن – کره – ترکیه – امارات – هلند و … در اختیار بگیرد.

 

برند تفال در ایران 

در حال حاضر نمایندگی رسمی برای محصولات تفال در ایران وجود ندارد اما شرکت‌هایی هستند که محصولات تفال را به کشور  وارد می‌کنند که با کمی جستجو در اینترنت آنها را پیدا می‌کنید.

بازار لوازم خانگی تهران یا شهرستان‌ها: در بازارهای بومی هر شهر لوازم خانگی تفال به‌راحتی پیدا می‌شود.

سایت‌های فروش اینترنتی: سایت‌های فروش لوازم خانگی محصولات تفال  را عرضه می‌کنند و امکان مقایسه ویژگی‌های این محصولات با رقبای آن وجود دارد.

یکی از این سایت ها فروشگاه لوازم خانگی حاجی زاده میشی که در بازارچه معروف جنوب که همان بازارچه میشی می باشد قرار دارد.

 

 

 

 

3- یورولوکس Eurolux

 

برند یورولوکس در سال 1988 میلادی تاسیس شده است و تا کنون در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار حرفه ای و پیشرفته عمل کرده است . برند یورولکس علاوه بر سابقه طلایی و خوبی که دارد و همچنین کیفیت خوبی که برای محصولات خود در نظر میگیرد توانسته بخش بزرگی از بازار جهانی را از آن خود کند و مشتریان بسیار زیادی را از سرتاسر جهان جذب کند .

یورولوکس ساخت کجاست

محصولات یورولوکس (EUROLUX)

همانطور که پیش تر بیان کردیم یورولوکس در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی چون همزن های برقی ، انواع اتو ها چون اتو بخار ها یا اتو پرس ها ، گوشت کوب برقی ،خرد کن ها ،چرخ گوشت ها ، سماور برقی ، مخلوط کن ها، آبمیوه گیری ها و … اشاره کرد . در کل برند یورولوکس در زمینه تولید انواع محصولات لوازم خانگی فعالیت می کند و به همین دلیل کالاهای تولیدی برند یورولوکس از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

کیفیت محصولات برند یورولوکس (EUROLUX)

حال که پاسخ سوال یورولوکس ساخت کجاست را پیدا کردید و با برند یورولوکس و انواع محصولات آن آشنا شدید به سراغ بررسی کیفیت محصولات یورولوکس می رویم . برند یورولوکس با به کار گیری بهترین مواد اولیه و متریال های با کیفیت بالا همیشه در تلاش بوده است تا انواع محصولات خود را با بالاتری درجه کیفیت و استاندارد بالایی روانه بازار کند ، برای آن که محصولی کیفیتش مورد تایید باشد لازمه تا دارای مارک استادندارد جهانی باشد که محصولات یورولوکس دارای چنین قابلیتی هستند .

ضمانت و گارانتی محصولات یورولوکس

پس از پاسخ به سوال یورولوکس ساخت کجاست لازمه تا به بررسی گارانتی محصولات یورولوکس بپردازیم . البته که کیفیت محصولات یورولوکس تایید شده هستند ، برند های بزرگ دنیا برای آن که به مشتریان نشان دهند محصولاتشان مورد اعتماد است و از کیفیت و بالایی نیز برخوردار هستند ، آن ها را همراه با گارانتی و ضمانت به فروش می رسانند .همچنین برند یورولوکس محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت روانه بازار می کند تا بدین روش کیفیت محصولات خود را ضمانت می کند تا مشتری جذب خرید آن شود.

همزن یورولوکس ساخت کدام کشور است ؟

خیلی از افراد سوالاتی شبیه به همزن یورولوکس ساخت کدام کشور است ؟ ، چرخ گوشت یورولوکس ساخت کجاست ؟ ، برند یورولوکس ساخت کجاست و … از ما میپرسند که در این مطلب جواب این سوالات را پیدا خواهید کرد .

یورولوکس ساخت ترکیه یا آلمان ؟

یورولوکس یک برند آلمانی است به همین دلیل می توان این گونه برداشت کرد که محصولات لوازم خانگی یورولوکس متعلق به کشور آلمان می باشند .

گارانتی همزن برقی یورولوکس چگونه است ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یورولوکس همه محصولات خود را گارانتی و ضمانت روانه بازار می کند و همزن یورولوکس که از پرطرفدار ترین محصولات یورولوکس می باشد هم شامل گارانتی می شوند .

 

یورولوکس

 

 

 

 

4-پاناسونیک Panasonic

 

برند پاناسونیک

برند پاناسونیک

برند پاناسونیک یکی از جاافتاده‌ترین و قدیمی‌ترین برندها در حوزه دیجیتال و الکترونیک است که در ایران سابقه بسیار درخشانی دارد. پاناسونیک برخلاف بسیاری از برندهای دیگر که دچار کاهش فروش و کیفیت در ایران شده‌اند، هنوز توانسته است تا جایگاه خود را از گذشته تا به امروز حفظ کند. برند پاناسونیک بیش از صد سال است که در دنیا محصولات خود را عرضه می‌کند تا حدی که امروزه بخشی از وسایل دیجیتالی کاخ سفید هم پاناسونیک است.

برند پاناسونیک که نام قدیمی آن ماتسوشیتا بود، شرکت قدیمی ژاپنی که فعالیت خود از سال ۱۹۱۸ آغاز کرد و در حال حاضر، دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکو ژاپن قرار دارد. این شرکت توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تأسیس شد و از بیشترین تمرکز فعالیت برند پاناسونیک از اول روی محصولات الکترونیک و مخابراتی بوده است و امروزه در کنار برندهای بزرگ ژاپنی دیگر مانند سونی قرار دارد.

البته برند پاناسونیک تا سال ۲۰۰۸ دارای نام اصلی ماتسوشیتا بود که بعد از آن توسط مدیران تصمیم گرفته شد تا نام آن را به پاناسونیک تغییر پیدا کرده و از این به بعد این شرکت به چنین نام و برندی شناخته و معرفی شود.

تاریخچه برند پاناسونیک

برند پاناسونیک

پایه اولیه برند پاناسونیک از سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا بنا نهاده شد. کونوسوکه نام فامیلی خود را روی محصولات تولیدی قرار دارد و به این صورت توانست آوازه زیادی در ژاپن و دیگر کشورها به دست بیاورد. در آن زمان، ماتسوشیتا به فروش انواع لوازم برقی جانبی می‌پرداخت. شرکت کم کم در این سال‌ها محصولات خود را گسترش دارد و در سال ۱۹۲۷ به تولید لامپ دوچرخه با نام تجاری ناسیونال پرداخت. لامپت دوچرخه اولین محصول تولیدی برند پاناسونیک در آن زمان بود.

در زمان جنگ جهانی دوم، تولیدات ماتسوشیتا گسترش پیدا کرد و به عرضه محصولاتی شامل انواع قطعات الکتریکی، بی سیم، موتور الکتریکی، لامپ رشته‌ای و لامپ خلأ پرداخت . پس از پایان جنگ و بازسازی کارخانه، تولید دوچرخه، رادیو و لوازم خانگی به فهرست تولیدات شرکت اضافه شد.

در سال ۱۹۶۱ و پس از سفر ماتسوشیتا به آمریکا، خط تولید تلویزیون هم به کارخانه برند پاناسونیک امروزی اضافه شد. البته در اوایل بازار مورد استفاده برای تلویزیون، ایالات متحده آمریکا بود. ورود گسترده محصولات پاناسونیک به بازار آسیا و خاورمیانه از سال ۱۹۷۰ بود. البته از قبل هم محصولات این شرکت بزرگ در کشورهای این حوزه به فروش می‌رفت؛ اما تلویزیون پاناسونیک که یکی از پرسروصداترین محصولات تولیدی آن زمان بود، در سال ۱۹۷۰ به آسیا راه پیدا کرد. بعد از آن و به دلیل درخواست زیاد اروپاییان به علت کیفیت بالای محصولات تولیدی، برند پاناسونیک توانست تلویزیون و دیگر محصولات خود را وارد اروپا کرده و خیلی سریع گسترش دهد.

در سال ۱۹۸۹، بنیان‌گذار اصلی برند پاناسونیک امروزی درگذشت. البته از سال ۱۹۶۱، اداره شرکت توسط داماد ماتسوشیتا انجام می‌شد و خود در نقش مشاور فعالیت داشت. یک سال بعد از مرگ کونوسومه، پاناسونیک امروزی، شرکت ام اس ای آمریکا را خریداری کرد و پنج سال بعد، هشتاد درصد از سهام خود را به شرکت سیگرم واگذار کرد.

تغییرات تکنولوژی روی محصولات تولیدی دیجیتالی پاناسونیک تأثیرگذار بود و برای همین از سال ۲۰۰۶ به بعد، خط تولید تلویزیون‌های آنالوگ متوقف شده و جای آن تلویزیون‌های دیجیتالی گرفت. در سال ۲۰۰۸، زمانی که تغییر ماتسوشیتا به پاناسونیک روی داد، هم‌زمان بود با اقدام شدن این شرکت با ساینو و به اصطلاح تحت شرکت‌های تابعه برند پاناسونیک قرار گرفت.

 

 

 

5-فیلیپس Philips

فیلیپس ساخت کجاست ؟[محصولات لوازم خانگی فیلیپس خوبه بخرم؟]

فیلیپس ساخت کجاست ؟

برند فیلیپس را خیلی از شما ها مطمئنا می شناسید و با آن تا حدودی آشنایی دارید . اگر از دسته افرادی هستید با این برند آشنا نیستید و سوالاتی از قبیل برند فیلیپس ساخت کجاست ؟ ، همزن فیلیپس ساخت کجاست ؟ ، سرخ کن فیلیپس ساخت کجاست ؟ ، ریش تراش فیلیپس ساخت کجاست و …. نیز پیش آمده است در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی برند محبوب فیلیپس در بازار جهانی بپردازیم و ویژگی های آن را از قبیل کیفیت ، قیمت ، گارانتی و … نیز بررسی بکنیم. برند فیلیپس یکی از معروف ترین برند های موجود در بازار ایران و جهان می باشد و از محصولات معروف برند فیلیپس در بازار می شود به ریش تراش فیلیپس ، سرخ کن فیلیپس ، همزن فیلیپس و … نیز اشاره کرد که در ادامه در بخش کیفیت محصولات لوازم خانگی فیلیپس به این مورد بیش تر می پردازیم . در ادامه با من همراه باشید.

توصیه می کنم مطلب تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9170 و 9174 و اتو بخار فیلیپس و سرخ کن بدون روغن تفال خوبه یا فیلیپس را بررسی کنید .

بررسی کیفیت محصولات لوازم خانگی فیلیپس در ایران

همانطور که گفته شد برند فیلیپس یکی از برند های محبوب در بازار می باشد و از دلایل محبوبیت این برند می شود به کیفیت بالای محصولات آن در بازار جهانی اشاره کرد که توانست در مدت زمان خیلی کم با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا نظر طرفداران زیادی را به خودش جذب بکند. این برند امروزه همچنین محصولاتش را با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه می کند و بر اساس نظرات تعداد بیشماری از کاربران ایرانی در سایت های مختلف ، این برند یکی از بهترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم خانگی می باشد و بسیاری از افرادی که محصولات لوازم خانگی فیلیپس را خریداری کرده بودند . خرید محصولات این برند را به دیگران هم نیز پیشنهاد کرده اند.

جارو برقی فیلیپس ساخت کجاست

یکی از پرسش های متداول در باره ی برند فیلیپس در ارتباط با این می باشد که جارو برقی برند محبوب فیلیپس ساخت کجاست ؟ در ارتباط با برند فیلیپس باید بگویم برند فیلیپس ( به انگلیسی : Philips ) یکی از شرکت های هلندی چند ملیتی تولید تجهیزات الکترونیکی است که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد. این برند قدیمی در همان ابتدای فعالیت خودش در بازار توانست با خلاقیت های متنوع در تولید محصولاتش نظر خیلی از خریداران را به خودش جذب بکند و با سرعت زیادی خودش به صدر جدول پر فروش ترین و محبوب ترین برند ها در بازار جهانی برساند. در ادامه دلایل محبوبیت برند فیلیپس را در بازار های جهانی بررسی می کنیم .

فیلیپس ساخت کجاست ؟

بررسی خدمات پس از فروش و گارانتی فیلیپس در ایران

برند فیلیپس همانطور که در پرسش فیلیپس ساخت کجاست گفته شد یک شرکت هلندی چند ملیتی و دفتر آن نیز در آمستردام هلند نیز قرار دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت برند فیلیپس در ایران و از ویژگی های مهم برند فیلیپس وجود گارانتی و خدمات پس از فروش آن به مدت زمان 24 ماهه زیر نظر برند شکوفا الکتریک می باشد که سبب می شود خریدی امنی را نیز تجربه بکنید و در صورت به وجود آمدن خرابی در دستگاه با تماس با نمایندگی ا خدمات پی از فروش و گارانتی آن نیز استفاده بکنید . در ادامه به بررسی نمایندگی فیلیپس در ایران می پردازیم .

بررسی نمایندگی برند فیلیپس در ایران

از دیگر ویژگی های مهم برند فیلیپس در ایران می شود به وجود نمایندگی در سرتاسر ایران برای بهره مندی از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز اشاره کرد . برای پیدا کردن نمایندگی برند فیلیپس تنها کافی است عبارت نمایندگی فیلیپس به علاوه شهر و یا استان مورد نظر خود را در گوگل جست و جو بکنید و سپس به سایت اصلی ایران فیلیپس رفته و در بخش نمایندگی برند فیلیپس را پیدا بکنید و اطلاعات نمایندگی مورد نظر شهر و یا استان که در آن زندگی می کنید به دست آورید و با آن ها تماس حاصل فرمایید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره مند بشوید.

ریش تراش فیلیپس ساخت کجاست ؟

از آنجایی که برند فیلیپس یک برند هلندی چند ملتی در زمینه ی تولید لوازم الکتریکی می باشد می شود گفت ریش تراش فیلیپس ساخت هلند است

سایت جهانی فیلیپس را چگونه پیدا بکنیم ؟

برای پیدا کردن سایت جهانی برند فیلیپس ( Philips ) کافی است تا عبارت Philips را در گوگل جستت و جو بکنید و به اولین صفحه ی آورده شده بروید .

 

 

 

6-دسینی Dessini

 

محصولات دسینی dessini ساخت کجاست ؟[شناسایی دسینی تقلبی]

دسینی ساخت کجاست

در رابطه با محصولات برند لوازم خانگی دسینی ابهامات بسیار زیادی وجود دارد و چندین نوع سوال مانند دسینی ساخت کجاست ؟ محصولات دسینی در کجا ساخته می شوند ؟ کیفیت محصولات دسینی چگونه است ؟ چطور دسینی تقلبی را از اصل تشخیص دهیم ؟ و… وجود دارد که تا کنون کسی به طور کاملا دقیق و جرفه ای نتوانسته است جواب این نوع سوالات را پیدا کند . پس ما تحقیقات گسترده ای که انجام دادیم می خواستیم این نوع ابهامات و تردید ها را برای عده زیادی آشکارا برطرف کنیم . پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا جواب سوالات خود را به دست آورید .

برند دسینی را نه می توانیم برندی ایتالیایی حساب کنیم نه برندی چینی ، از همین ابتدا تصمیم داریم این نکته را برای شما شرح دهیم و پاسخ اصلی سوال دسینی ساخت چه کشوری است را پیدا کنیم.

محصولات دسینی ساخت ایتالیا یا چین ؟

در پاسخ به سوال دسنی ساخت کجاست ، برخی معتقد هستند که برند دسینی برندی کاملا ایتالیایی است و برخی دیگر هم اعتقاد دارند محصولات دسینی تماما چینی هستند و خود دسینی هم نوعی برند چینی است . اما در واقع تمام این تصورات اشتباه است و دسینی متعلق به کشور ایران می باشد ، البته تمام محصولات آن در ایران ساخته نمی شود .
قطعا استفاده از نام های خارجی برای برند سبب می شود تا آن برند بیشتر توی چشم باشد و افراد زیادی را با همین نام به سمت خود بکشاند . به همین دلیل با توجه به این عمل که استفاده از نام های خارجی برای برند مورد نظر مصرف کنندگان ایرانی را به خوبی جذب می کند مدیران دسینی نام خارجی دسینی را برای برند خود انتخاب کرده اند .

افراد باتجربه بازار معتقد هستند که این نوع روش شاید در ابتدا مصرف کنندگان و مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند اما بعدها در دراز مدت خوب نخواهد بود چرا که قطعا هویت اصلی این برندآشکار خواهد شد .

پس در رابطه با سوال دسینی ساخت کجاست باید بگوییم که دسینی یک نام ایتالیایی است که متعلق به یک شرکت ایرانی و داخلی است و با این نام این ذهنیت را در ذهن مصرف کنندگان خود قرار داده است که تمام محصولات این برند متعلق به کشور ایتالیا می باشد .

دسینی ساخت کجاست

هویت اصلی برند دسینی

حال به سراغ هویت اصلی برند محبوب و معروف دسینی برویم . محصولات برند دسینی به سفارش یک برند ایرانی در کشور چین ساخته می شوند . اما با این حال تقریبا حدود 80 درصد مصرف کنندگان دسینی بر این باور هستند که دسینی یک برند ایتالیایی است .

برند دسینی در دیگر کشور ها

بعد از پاسخ به سوال دسینی ساخت کجاست به سراغ شرح محصولات این برند در دیگر کشور ها می رویم .

طبق گفته مدیر شرکت دسینی ، در طی قرار داد نامه ای که بین شرکت دسینی با شرکت چینی مقصود تنظیم شده است تا با کمک این برند دسینی انواع محصولات چینی را به کشور ترکیه صادر کند و بازار محصولات چینی ترکیه را به دست بگیرد .

قرار داد دسینی با شرکت چینی مقصود

همانطور که گفتیم برند دسینی با برند چینی مقصود وارد مذاکره شده اند و طبق قراردادی که بسته اند چینی مقصود به سفارش برند دسینی انواع سرویس چینی را با محدودیت طرح وارد بازار می کند . برند چینی مقصود طی این قرار داد برای اولین بار در ایران انواع طرح های چینی را با ترکیب مواد خاص به صورت لعاب دار وارد بازار می کند که وجود این مواد باعث می شود تا ایمنی و مقاومت این نوع ظروف افزایش پیدا کند و به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند.

کیفیت محصولات دسینی Dessini

محصولات برند دسینی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای تولید محصولات خود از پیشرفته ترین تجهیزات ها و ماشین آلات ها کمک گرفته شده است ، پس با توجه به آن که دسینی نام تقلبی دارد اما با این حال محصولات آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و قابل اعتمادند .

انواع محصولات برند دسینی

محصولات برند دسینی بسیار متنوع هستند و نام بردن تمام آن ها قطعا ممکن است ساعت ها به طول بیانجامد ، ما در اینجا چند تا از برترین محصولات و پرفروش ترین محصولات دسینی را برای شما شرح داده ایم .
از جمله از انواع این محصولات می توان به تابه های دو طرفه ،سرویس های غذاخوری ،آبمیوه گیری های ،اسپرسوساز ها ،انواع همزن ها ، سبزی خرد کن ها ،سرخ کن ها ،ست ظروف پخت و پز و قابلمه ها و … اشاره کرد .

چگونه محصولات دسینی تقلبی را تشخیص دهیم ؟

در کل در رابطه با محصولات تقلبی بازار این واقعیت وجود دارد که ما دو مدل محصول تقلبی با نام های فیک و سوپر فیک داریم . محصولات تقلبی فیک نمونه هایی از محصولات هستند که کپی برداری شده از نمونه های اصل آن هستند اما با قیمت پایین تری به فروش می رسند . محصولات سوپر فیک به محصولاتی گفته می شود که وجود خارجی ندارند و تنها با توجه به نامی که دارند به فروش میرسند . با توجه به این امر می توان گفت که محصولات دسینی همگی سوپر فیک هستند اما خوب نمی توان این گونه برداشت کرد که تمام محصولات آن بی کیفیت هستند . در هر صورت نمی توان محصولات دسینی تقلبی را از اصل تشخیص داد چرا که همه محصولات دسینی سوپر فیک هستند .

دسینی ساخت کشور ایتالیا است ؟

خیر دسینی ساخت کشور ایتالیا نمی باشد و این که برخی معتقد هستند دسینی برند ایتالیایی است اشتباهه ، دسینی تنها یک نام ایتالیایی است .

دسینی ساخت کشور چین یا ایران ؟

دسینی نام یک شرکت ایرانی است که انواع محصولات خود را با سفارش در چین می سازد .

 

 

 

7-کنوود Kenwood

 

مارک کنوود (Kenwood) ساخت کجاست ؟[تشخیص کنوود تقلبی]

کنوود ساخت کجاست

ممکن است برای خیلی از افراد وقتی که نام برند کنوود را می شنوند این سوالات مانند کنوود ساخت کجاست ؟ محصولات تولیدی برند کنوود چیست ؟ ، کیفیت محصولات کنوود چگونه است و … برای آنان به وجود آید ، قطعا هر کسی دوست دارد تا برای خرید محصولات خود به خصوص محصولات برقی لوازم خانگی به سراغ بهترین مارک ها برود ، تاریخچه برند یکی از نکاتی است که با دانستن آن تا حدود می توانید پی به معتبر بودن برند مورد نظر ببرید .

ابتدا بیایید جواب سوال کنوود ساخت کجاست را پیدا کنیم ، اکثرا کنوود را به نام یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی انگلیسی می شناسند شرکت کنوود (Kenwood) اولین بار در کشور انگلستان در سال 1947 تاسیس شده است و از همان زمان فعالیت های گسترده خود را آغاز کرد.

کنوود ساخت کدام کشور است ؟

کنوود در همان سال اول فعالیت خود توستر را که توسط کنت مینارد اختراع شده بود روانه بازار لوازم خانگی کرد و با توجه به این موضوع که توستر ها محصول جدیدی در بازار لوازم خانگی محسوب می شدند افراد زیادی جذب شدند تا پی به شرکت تولید کننده و تاریخچه توستر ببرند به همین دلیل کنوود توانست در مدت زمان کوتاهی معروفیت خوبی را به دست آورد . حدود دو سه سال بعد کنوود محصولات خود را در نمایشگاه بزرگ لوازم خانگی به نمایش گذاشت .بعد از مدتی که بنیان گذار کنوود یعنی کنت مینارد از دنیا رفت شرکتی ایتالیایی به نام دلونگی (Delonghi) موفق شد تا شرکت لوازم خانگی کنوود را بخرد.

مارک کنوود در کشور های دیگر

در پاسخ به سوال محصولات کنوود ساخت کجاست نمی توان تنها یک کشور را در نظر گرفت در ادامه دلیل آن را متوجه خواهید شد .

امروزه کنوود انواع لوازم برقی آشپزخانه و لوازمات صوتی را تولید می کند و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند ، برند کنوود در بیش از 44 کشور جهان دارای نمایندگی می باشد تا محصولات خود را راحت تر به دست مردم برساند برخی از محصولات کنوود در کشور های گوناگون دیگری مانند ترکیه ، چین ،پاکستان ،انگلستان ساخته می شوند و سپس وارد بازار جهانی می شوند ، می توان گفت که کنوود کارخانجاتی را در این کشور ها پایه گذاری کرده است .

مارک کنوود ساخت کجاست

محصولات برند کنوود (Kenwood)

حال که جواب پاسخ مارک کنوود ساخت کجاست را پیدا کردید بیایید راجع به محصولات تولیدی آن صحبت کنیم ، همانطور که پیش تر گفتم کنوود در سال 2001 توسط شرکت دلونگی ایتالیا خریداری شد و الان باید گفت که کنوود متعلق به دلونگی ایتالیا می باشد .
از جمله از انواع محصولاتی که کنوود مشغول به ساخت و تولید آن است می توان به سیستم های تهویه هوا ،مخلوط کن ها ،انواع کتری و قوری ،یخچال و فریزر ها و … اشاره کرد .

کیفیت محصولات کنوود (Kenwood)

کنوود همیشه در تلاش بوده است تا بتواند برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین مواد اولیه و مرغوب استفاده کند و ظاهرا محصولات کنوود با توجه به دوام و مقاومتی که دارند این اطمینان را برای مصرف کننده ایجاد می کند که می توان سال ها از محصولات کنوود استفاده کرد به علاوه یکی دیگر از ویژگی های این برند این می باشد که محصولات تولید خود را با طراحی ساده اما کلاسیکی تولید می کنند و این کار باعث می شود تا هیچ وقت محصولات کنوود از نظر ظاهری از مد نیافتند .

ضمانت و گارانتی محصولات کنوود

بعد از سوال مارک کنوود ساخت کجاست ، ضمانت و گارانتی کنوود مهم ترین عامل در شناخت معتبر بودن برند است. همانطور که پیش تر هم عرض کردیم کنوود جزو برترین برندها در بازار لوازم خانگی به شمار می رود و در کشور ها و شهر های مختلفی دارای نمایندگی می باشد و محصولات خود را حداقل با گارانتی 24 ماهه ضمانت می کند . از جمله از معروف ترین دستگاه کنوود می توان به غذاساز های آن اشاره کرد .

لباسشویی کنوود ساخت کجاست ؟

پس از سوال مارک کنوود برای کدام کشور است ؟ سوالات دیگر از ما پرسیده میشود که بسیار پرتکرار هستند از جمله از این سوالات متداول می توان به لباسشویی کنوود ساخت کجاست ؟ ، مخلوط کن کنوود ساخت کجاست ؟ یخچال کنوود ساخت کجاست ؟ ، کنوود ساخت کدام کشور است و… اشاره کرد. در پاسخ به این نوع سوالات باید بگوییم که کنوود در اصل در کشور انگلستان ساخته شده است اما با توجه به این موضوع که کاخانجات دیگری در دیگر کشور هایی چون چین ،پاکستان و ترکیه و انگلستان دارد می توان گفت در تمام این کشور ها محصولات برقی خود از جمله ماشین لباسشویی ها را تولید می کند .

چجوری محصولات اصل کنوود را بشناسیم ؟

با توجه به این امر که مارک کنوود جزو محبوب ترین برند ها در جهان است نمونه های تقلبی زیادی از آن ها وجود دارد ، به همین دلیل برای تشخیص مارک کنوود اصل نیاز است تا از مراکز و نمایندگی های معتبر خریداری کنید و همچنین به لوگوی اصلی کنوود که در بالاتر به شما نشان دادیم بر روی محصولات آن دقت کنید.

محصولات کنوود ساخت کجاست؟

لوازم خانگی برند کنوود در کشور انگلستان تولید می شوند اما در نقاط مختلف جهان دارای نمایندگی هستند که می توانید محصولات آن را به راحتی خریداری کنید.

نمایندگی برند کنوود چگونه است ؟

برند کنوود در بیش از 44 کشور جهان دارای نمایندگی می باشند که محصولات خود را با ضمانت و گارانتی به دست مشتریان می رسانند .

لوازم برقی کنوود ساخت کجاست ؟

سوال لوازم برقی کنوود ساخت کجاست را هم می توان یکی از سوالات پرتکرار در نظر گرفت ، تمام لوازم برقی کنوود متعلق به کارخانجات کنوود در انواع کشور ها می باشد .

کنوود ساخت چین یا انگلستان ؟

کنوود در ابتدا در انگلستان تاسیس شده اما در دیگر کشور های ترکیه ، چین و پاکستان کارخانجاتی دارد که انواع محصولات کنوود را تولید می کنند .

 

خواندنی های مرتبط:

لوازم خانگی نینجا Ninja ساخت کجاست؟

یورولوکس EUROLUX ساخت کجاست؟

لوازم خانگی برگامو ساخت کجاست؟

 

8-فوما Fuma

 

محصولات لوازم خانگی فوما (FUMA) ساخت کجاست ؟

فوما ساخت کجاست

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که در رابطه با برند ها ممکن است برای افراد زیادی به وجود آید در رابطه با برند فوما (FUMA) است . افراد زیادی نسبت به برند فوما کنجکاو هستند و سوالاتی مانند آن که فوما ساخت کجاست ؟ ، محصولات فوما در کشو فرانسه تولید می شوند یا ژاپن ؟ و … احتمالا د ذهن آنان وجود دارد . در این قسمت ما قرار است تاریخچه برند فوما را بررسی کنیم . فوما برندی است که انواع محصولات لوازم برقی خانگی را روانه بازار داخلی و جهانی می کند.

قطعا همه افراد برای خرید لوازم برقی خود به دنبال بهترین مدل و بهترین مارک هستند و البته که دانستن تاریخچه ای که می خواهیم محصول خود را از آن بخریم به ما کمک خواهد کرد تا اعتماد ما نسبت به محصول و برند مورد نظر بالاتر بروید و با اطمینان بالاتری محصول خود را خریداری کنیم .

برند فوما ساخت کشور ژاپن (FUMA)

فوما برندی ژاپنی است و از زمان تاسیسش تا کنون انواع محصولات لوازم برقی خانگی را با بهترین کیفیت و تنوع تولید کرده است . برند فوما دارای سابقه درخشانی است و انواع محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند تا خریداران و کاربران در استفاده از محصولات برند فوما رضایت بالایی داشته باشند .

فوما ساخت کجاست

کیفیت محصولات برند فوما (FUMA)

به دنبال پاسخ سوال فوما ساخت کجاست کیفیت محصولات فوما را بررسی می کنیم . همانطور که پیش تر راجع به کیفیت محصولات برند فوما گفتیم باید بگوییم که فوما انواع محصولات خود را همراه با نوآوری ، طراحی های متنوع ، استفاده از مواد با کیفیت اصل ، همراه با قیمت مناسب و … روانه بازار می کند . محصولات برند فوما علاوه بر کیفیتی که دارند نسبت به آن از قیمت خوبی هم برخوردار هستند و نسبت به دیگر برند ها می توان گفت که محصولات برند فوما قیمت بسیار مناسبی دارند.

انواع محصولات برند فوما (FUMA)

پس از پاسخ به سوال فوما ساخت کجاست خیلی از افراد در رابطه با انواع محصولات برند فوما سوالاتی از ما میپرسند . از جمله از محصولات متنوعی که توسط برند فوما تولید می شوند می توان به انواع اتو ها ، آبمیوه گیری ها ،خردکن ها ،زودپز ها ، انواع مخلوط کن ها ،چرخ گوشت ها ، گوشت کوب برقی ها ،چای ساز ها و … اشاره کرد که اکثرا هم جزو محصولات برقی آشپزخانه ها به شمار می روند .

نمایندگی برند فوما

نمایندگی رسمی برند فوما در در شهر دبی است که از سابقه تقریبا طولانی برخوردار است و متاسفانه برند فوما در ایران نمایندگی رسمی ندارد ، محصولات برند فوما خدمات پس از فروش خوبی را ارائه می دهد .

امیدواریم تا به اینجا به خوبی پاسخ سوال فوما ساخت کجاست را متوجه شده باشید .

لوازم خانگی برند فوما در ایران ؟

متاسفانه برند فوما در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما با خرید از فروشگاه های معتبر سبب اطمینان خاطر م شود که محصول مورد نظر اصل می باشد .

فوما ساخت کشور ایران یا ژاپن ؟

فوما نام یک برند ژاپنی است که با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها برترین محصولات را تولید کرده است .

 

 

 

۹-مایر Maier

 

مایر (Maier) ساخت کجاست ؟ [محصولات مایر برای چه کشوی است]

مایر ساخت کجاست

من در بازار محصولات مایر را زیاد مشاهده کرده ام و پس از استفاده از برخی محصولات این برند شگفت انگیز یکی از مشتریان پر و پا قرص آن شدم ، شما چطور ؟ مایر را می شناسید ؟ میدانید لوازم خانگی مایر ساخت کجاست ؟ و یا اینکه آیا محصولات مایر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و قیمت مناسبی دارند ؟ و…. اگر با برند مایر آشنا نیستید و این برند پرفروش و محبوب را نمیشناسید توصیه می کنم حتما قبل از خرید جهیزیه خود و یا خرید محصولات برقی مانند پلوپز ها، آبمیوه گیری ها، غذاساز ها و… مایر را بشناسید ، شاید شما هم جزو افرادی شوید که خواهان و طالب محصولات مایر هستند ، در این مطلب ما شما را با تاریخچه برند مایر و سرگذشت آن آشنا خواهیم کرد و همچنین علاوه بر آن انواع محصولات مایر، کیفیت آن ها و گارانتی و ضمانت مایر را بررسی خواهیم کرد.

برند مایر Maier ساخت کشور آلمان

خب ابتدا به یکی از سوالات پرتکرارمان ( مایر ساخت کجاست ) بپردازیم یکی از برند هایی که لوازم خانگی لوکس و شیکی را تولید می کند برند مایر می باشد ، این برند در کشور آلمان تاسیس شده است و با به کار گیری برترین طراحان و کارشناسان به روز دنیا توانسته است برترین محصولات لوازم خانگی و همچنین بهترین محصولات را با به بهترین تجهیزات و ماشین آلات روانه بازار کند.

انواع محصولات مایر (maier)

پس از پاسخ به سوال مایر ساخت کجاست، به سراغ معرفی انواع محصولات و لوازم خانگی مایر می رویم. مایر برندی است که محصولات متنوع زیادی را تولید می کنند، از جمله از انواع لوازم خانگی مایر می توان به پلوپز ها، همزن ها، انواع اسپرسوساز ها ، خرد کن، میوه خشک کن، چایساز ها، سماور برقی ها و… اشاره کرد، شما به راحتی با یک جست و جوی ساده می توانید انواع محصولات مایر را پیدا کنید.

کیفیت محصولات مایر

با توجه به آن که برند مایر برای تولید محصولات خود از برترین تکنولوژی ها و بهترین مواد اولیه و متریال ها استفاده می کند می توان گفت که تمام محصولات مایر از کیفیت خوبی برخوردار هستند و از این نظر اعتماد مشتریان خود را جلب کرده اند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات مایر باید بگوییم که مایر توجه بسیار فراوانی به نیاز مشتریان خود نشان داده است به همین دلیل همیشه در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را تهیه کنید کند تا رضایت بالای مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

امیدواریم به خوبی به پاسخ سوال مایر ساخت کجاست رسیده باشید.

گارانتی محصولات مایر چگونه است ؟

برند مایر انواع محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت به دست مشتریان خود می رساند و علاوه بر آن خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه می دهد .

مایر برندی ایرانی است یا خارجی ؟

مایر یک برند آلمانی است که انواع محصولات خود را به سراسر جهان از جمله کشور ایران صادر می کند به همین دلیل برخی به اشتباه بر این باور هستند که مایر برندی ایرانی است .

مایر چه محصولاتی را تولید می کند ؟

برند مایر انواع لوازم برقی و غیر برقی آشپزخانه ها و سایر لوازم خانگی را روانه بازار می کند .

 

 

 

برند های آلمانی لوازم خانگی

برندهای برتر لوازم خانگی آلمانی به عنوان نمایندگانی از کیفیت و دقت در تولید محصولات خود شناخته می‌شوند. از جمله برندهای برتر این حوزه می‌توان به بوش (Bosch) اشاره کرد که با محصولاتی چون جارو برقی، ظروف‌شویی و فر ها معروف به کیفیت و عملکرد عالی است. همچنین، میله (Miele) به عنوان یک برند لوکس مشهور به دقت و لوکسی در ساخت ماشین‌های لباسشویی، ظروف‌شویی و… است. سیمنس (Siemens) نیز یک برند معتبر در تولید انواع لوازم خانگی است و دستگاه‌های متنوعی را از اجاق‌گازها تا ماشین‌های اسپرسو تولید می‌کند. این برندها به عنوان نمادهایی از کیفیت، نوآوری و دقت در طراحی و تولید محصولات خانگی در سطح جهانی شناخته می‌شوند.

برند های ایتالیایی لوازم خانگی

برندهای برتر لوازم خانگی ایتالیایی به عنوان نمادهایی از استایل، طراحی زیبا و کیفیت بالا در تولید محصولات خود شناخته می‌شوند. از جمله برندهای معروف این حوزه می‌توان به دلونگی (De’Longhi) اشاره کرد که با دستگاه‌های قهوه‌ساز و اسپرسویی ارائه شده با طراحی زیبا و کارایی برجسته، به عنوان یک برند برجسته در این زمینه شناخته می‌شود. لیکر (Lecce) نیز به عنوان یک برند لوکس در تولید مبلمان و محصولات آشپزخانه با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی جذاب شناخته می‌شود. پیزولیتو (Pizzolitto) نیز در زمینه تولید اجاق‌ها و فرهای طراحی زیبا و کارایی عالی معتبر است. این برندها به عنوان نمادهایی از استفاده از مواد با کیفیت و ایجاد محصولاتی با طراحی ایتالیایی زیبا و دقت در ساخت در سراسر جهان شناخته می‌شوند.

برند های معروف لوازم خانگی ترکیه

برندهای برتر لوازم خانگی ترکیه با استفاده از ترکیبی از کیفیت بالا، طراحی مدرن و قیمت مناسب در بازار جهانی شناخته می‌شوند. یکی از برندهای برتر این حوزه، “آرچلیک” (Arçelik) است که به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. آرچلیک محصولات متنوعی از جمله ماشین‌های لباسشویی، یخچال‌ها، ظروف‌شویی و اجاق‌گازها با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند.

برند دیگری به نام “وستینگهاوس” (Vestel) نیز در تولید تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی و تجهیزات خانگی مورد توجه قرار دارد. این برند‌ها به عنوان نمادهایی از پیشرفت فناوری، تحقیق و توسعه، و تعهد به کیفیت در بازار لوازم خانگی جهانی شناخته می‌شوند و به مشتریان خود محصولاتی با ارزش و عملکرد عالی ارائه می‌دهند.

 

پرفروش ترین برند های خارجی لوازم خانگی در ایران

در بازار لوازم خانگی ایران، برندهای خارجی معتبری وجود دارند که به دلیل کیفیت و تنوع محصولات خود، جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان ایرانی دارند. برند “سامسونگ” از کره‌جنوبی با محصولاتی همچون تلویزیون‌ها، یخچال‌ها، موبایل‌ها و لوازم خانگی هوشمند در ایران شناخته شده و پرفروشی بالایی دارد. برند “ال جی” نیز اهمیت زیادی در بازار ایران دارد و محصولاتی از جمله تلویزیون‌ها، ماشین‌های لباسشویی و دستگاه‌های خانگی هوشمند با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

همچنین، برندهای دیگری مانند “فیلیپس” از هلند و “پاناسونیک” از ژاپن نیز در ایران حضور دارند و محصولات متنوعی از لوازم خانگی با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ارائه می‌کنند. این برندها به عنوان گزینه‌های اصلی در خرید لوازم خانگی در ایران شناخته می‌شوند و به دلیل تعهد به کیفیت و نوآوری، توانسته‌اند جایگاه قوی در بازار را تثبیت کنند.

 

مارک یونیک بهتره یا دسینی

وقتی صحبت از لوازم خانگی می شود، انتخاب بین لوازم خانگی دسینی و «لوازم خانگی یونیک» در نهایت به نیازها و سلیقه خاص شما بستگی دارد. لوازم خانگی دسینی ممکن است طراحی و عملکردی متمایز ارائه دهد و برای کسانی که زیبایی منحصر به فرد و مدرن را در وسایل خانه خود اولویت دارند، ارائه دهد.

از سوی دیگر، لوازم خانگی یونیک ممکن است بر روی ویژگی ها و عملکرد نوآورانه تمرکز کنند و تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه دهند. برای گرفتن بهترین تصمیم، در نظر بگیرید که کدام برند با سبک شخصی شما و الزامات عملی خانه شما هماهنگی بیشتری دارد.

 

مارک کنوود بهتره یا بوش

 

مارک کنوود بهتره یا بوش

انتخاب بین لوازم خانگی کنوود و بوش تا حد زیادی به نیازها و سلیقه خاص شما و همچنین مدل ها و محصولات خاصی که در نظر دارید بستگی دارد. هر دو برند به تولید لوازم خانگی باکیفیت شهرت دارند، اما از نظر ارائه محصول، ویژگی ها و امتیاز قیمت تفاوت هایی وجود دارد. در اینجا چند فاکتور قیل از خرید باید به آن توجه شود:

تنوع مدل محصولات کنوود و بوش

کنوود در لوازم آشپزخانه مانند غذاسازکنوود، مخلوط کن کنوود و آبمیوه گیری کنوود تخصص دارد.
بوش طیف وسیع تری از جمله لوازم خانه و آشپزخانه، ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش، جاروبرقی بوش و غیره را ارائه می دهد.

تفاوت عملکرد و کیفیت کنوود و بوش

هر دو برند برای تولید لوازم خانگی بادوام و قابل اعتماد معرف هستند، اما کیفیت ممکن است بین مدل ها متفاوت باشد. شما می توانید در فروشگاه ما مدل های مختلف لوازم خانگی کنوود و بوش را مشاهده و باهم مقایسه کنید و سپس خرید نمایید.

تفاوت قیمت کنوود و بوش

لوازم خانگی بوش گران تر هستند، در حالی که محصولات کنوود محدوده قیمت بهتری را ارائه می دهند.

ویژگی ها و تکنولوژی به کار رفته در کنوود و بوش

در فروشگاه ما می توانید ویژگی ها و فناوری های خاص را در هر دستگاه بررسی کنید. بوش ممکن است دارای ویژگی های پیشرفته و گزینه های بصرفه تری در مصرف انرژی باشد.

شهرت برند کنوود و بوش

هر دو کنوود و بوش شهرت خوبی دارند، اما به نظرات مشتریان و در فروشگاه ما قبل از خرید دقت کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

گارانتی محصولات کنوود و بوش

به گارانتی و پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط هر دو مارک توجه کنید، زیرا در صورت بروز مشکلات، این امر می تواند مهم باشد.فروشگاه حاجی زاده میشی محصولات هر دو برند کنوود و بوش را با گارانتی اصالت و خدمات پس از فروش ازائه می دهد.

 

 

به این مقاله امتیاز بدهید post
دسته‌بندی معرقی برند
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

یک پاسخ به “معرفی برندهای برتر لوازم خانگی برای جهیزیه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت