معرفی 6 اسپرسوساز برتر سال 1402

معرفی 6 اسپرسوساز برتر سال 1402

مرسوم‌ترین نوشیدنی گرم در کشور ما چای است؛ ولی روز‌به‌روز تعداد افرادی که نوشیدن روزمره‌ی قهوه را به برنامه خود می‌افزایند بیشتر می‌شود. البته خوردن قهوه دردسرها و قلق‌های خودش را دارد. طرز تهیه‌ی قهوه، در طعم آن خیلی تاثیر دارد. شاید این حد دقیق‌شدن روی طعم قهوه برای کسانی که گه‌گاهی قهوه می‌نوشند، قابل تشخیص نباشد؛ ولی قهوه‌خورهای حرفه‌ای طعم یک قهوه‌ی اصیل را به‌خوبی حس می‌کنند که تهیه این‌چنین قهوه‌ای مستلزم وجود بهترین اسپرسو ساز خانگی است.

قهوه در چند نوع اصلی تولید و سرو می‌شود و لوازم متنوعی هم برای تهیه‌ی آن تولید شده و در اختیار ماست. از قهوه‌جوش‌های ساده گرفته تا موکاپات‌ها، قهوه‌سازهای برقی و اسپرسوسازها که حرفه‌ای‌ترین و گران‌ترین ابزار برای دم‌کردن قهوه‌ هستند. اولین بار ایتالیایی‌ها قهوه‌ی اسپرسو را به دنیا معرفی کردند و در مدتی کوتاه این نوشیدنی شهرتی جهانی پیدا کرد. اگر قهوه‌باز باشید حتما می‌دانید که قهوه‌های موکا، ماکیاتو، آمریکانو و لاته هم از مشتقات اسپرسو هستند و در واقع با خرید یک اسپرسو سازمی‌توانید تنوع بالایی از قهوه‌ها را سرو کرده و نوش‌جان کنید.

بهترین اسپرسو ساز را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین مارک اسپرسو ساز

ما همیشه دنبال لوازم خانگی برای خانه مان می گردیم که علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای ظاهر زیبا و فانتزی جهت ست کردن با سایر وسایل نیز باشد اسپرسوسازها نیز از این دسته مستثنا نیستند. قبل از انتخاب هر وسیله‌ای از جمله اسپرسوساز باید از ویژگی‌ها و مزیت‌های محصول اطلاعات کافی داشته باشید. دانستن مشخصات ظاهری، جنس بدنه، ابعاد، وزن، میزان مصرف، قدرت فشار بخار آب، گزینه‌های انتخاب، گارانتی، نوع قهوه و بسیاری دیگر از ویژگی‌ها دارای اهمیت هستند. در این جا به چند نکته ضروری اشاره می‌کنیم.

کاربرد: قبل از خرید و بررسی قیمتها از خود بپرسید چه انتظاری از یک وسیله مصرفی مانند اسپرسوساز دارم؟ سپس براساس پاسخ که دارید، برند و مدل خود را انتخاب کنید. چه بسا فردی بابت تهیه یک مدل با کیفیت و پیشرفته هزینه زیادی پرداخت کند. اما طبق عادت تمایل دارد یک نوع اسپرسو را بنوشد. در واقع کارایی و آپشن های متعدد دستگاه برای او کاربردی ندارند یا برعکس فردی یک مدل با امکانات کمتر را برای خانواده خود که ذائقههای متفاوتی دارند تهیه میکند اما تنوع نوشیدنی حاصل همه را راضی نکرده و اسپرسوساز، بیمصرف در گوشهای از آشپزخانه رها میشود. پس قبل از هر خریدی سعی کنید یک اسپرسو ساز مناسب برای خود بیابید تا تجربه نوشیدن یک اسپرسوی با کیفیت در خانه یا محل کار برای شما لذت‌بخش شود.

قیمت: مطمئنا قیمت در انتخاب شما تاثیرگذار است، اما با بررسی جزئیات و مشخصات همه برندها و مدل‌ها فارغ از قیمت آن‌ها و در نهایت تطبیق آن با ویژگی‌های دلخواه، اسپرسوساز مورد نظر خود را انتخاب کنید. گاهی اوقات بی‌اطلاعی از مزیت‌ها و کارآیی‌ همه مدل‌های موجود در بازار باعث می‌شود تا بسیاری از ویژگی‌ها برای شما پوشیده بماند و مدتی بعد، از خرید خود پشیمان شوید. پس برای تکمیل لذت خرید، آگاهانه و بدون پافشاری بر برندی خاص خرید کنید.

طراحی و کیفیت ساخت: انواع و اقسام مختلف اسپرسوساز در طرح و رنگ‌های متفاوت در بازار وجود دارد. کاربرد همه آنها تهیه انواع نوشیدنی برپایه اسپرسو است. اما ابعاد و فضای اشغال شده محصول براساس کاربرد خانگی، محل کار و یا کافه متفاوت و در قیمت مؤثر است. عمر دستگاه به کیفیت بدنه و مواد تشکیل‌دهنده آن مربوط است پس قبل از تهیه اسپرسوساز به وزن، ابعاد، جنس بدنه و در مرحله بعد طراحی و زیبایی دستگاه توجه کنید.

نوع قهوه مصرفی: قابلیت استفاده دستگاه از دانه قهوه، پودر قهوه و یا کپسول در خرید مؤثر هستند. تهیه اسپرسو با دستگا‌ه‌های کپسولی آسان‌تر است. اما استفاده از دانه‌های قهوه که در برخی از اسپرسوسازها قابلیت آسیاب دانه‌های قهوه وجود دارد طعم و عطر قهوه بهتر و بیشتر حفظ می‌شود.

سیستم قطع خودکار: در برخی از دستگاه‌ها سیستم قطع خودکار وجود دارد که این امکان را می‌دهد پس از اتمام کار و ریختن مقدار ثابتی اسپرسو داخل فنجان، دستگاه خاموش شود. سیستم شستشوی خودکار: این ویژگی در برخی از دستگاه‌ها وجود دارد که خیال شما را از بابت نظافت دستگاه راحت می‌کند و به مراتب روی قیمت تأثیرگذار است.

توان دستگاه و فشار بخار: توان دستگاه اسپرسوساز در فشار بخار است و قدرت‌های متفاوتی دارد، بیشترین فشار بخار ۱۵ بار و با قدرت های از ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ وات در بازار موجود است.

پرتافیلتر: قسمت پلاستیکی و استیل و وزن یک پرتافیلتر، سطح کیفی و دوام دستگاه را نشان می‌دهد. سبد پرتافیلتر به دو شکل فشرده و غیر فشرده است. بسیاری از اسپرسوسازهای خانگی دارای سبدهای فشرده هستند. همچنین طراحی پرتافیلتر بازه عملکرد را مشخص می‌کند. برندهای مطرح در مدل‌های جدید خود تغییراتی در طراحی فیلتر ها می‌دهند تا امکان استفاده از پد یا کپسول قهوه در کنار پودر قهوه فراهم شود.

پیش از آن که چای به عنوان پرطرفدارترین نوشیدنی بعد از آب در ایران رواج یابد، نوشیدن قهوه بین ایرانی‌ها متداول بود. از این رو از گذشته تا به امروز به چایخانه، قهوه‌خانه گفته می‌شود. قهوه‌خانه محلی برای نوشیدن چای و کافه و کافی‌شاپ‌های مدرن محل نوشیدن انواع قهوه هستند و عطر خوش و طعم تلخ اما دل‌نشین قهوه بخشی از عادات و آداب نوشیدن بسیاری از ما شده است. در حال حاضر طرفداران قهوه رو به افزایش است و بسیاری از دوستداران قهوه تمایل دارند یک دستگاه اسپرسوساز خانگی برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه خود داشته باشند.

قهوه اسپرسو حاصل از دستگاه اسپرسوساز در واقع روشی برای تهیه قهوه است. با عبور آب نزدیک به نقطه جوش و فشار بخار آب از میان دانه‌های آسیاب شده قهوه غلیظی در کمتر از ۲۵ ثانیه یک شات یا فنجان اسپرسو تهیه می‌شود. اسپرسو به شکل قهوه‌ای نسبتا غلیظ با درصد کافئین بالا، همراه با خامه‌ای کرم رنگ بر روی آن تهیه می‌شود و پایه تهیه تعدادی از نوشیدنی‌های دیگر از جمله: موکا، ماکیاتو، آمریکانو، لاته و کاپوچینو است. این روش در اوایل قرن بیستم میلادی در ایتالیا ابداع شد و شهرتی جهانی پیدا کرد. امروزه با تنوع بالایی از برندهای فعال در طراحی و ساخت بهترین اسپرسو سازاز قهوه‌جوش‌های ساده گرفته تا موکاپات‌ها و اسپرسوسازهای برقی برای دم‌کردن قهوه‌ روبه‌رو هستیم که هر کدام با قابلیت‌ها و مزایای ویژه به نیاز قهوه‌دوستان پاسخ می‌گویند.

 

 

1- اسپرسوساز دسينی مدل 222

 

اسپرسو ساز دسینی

دستگاه اسپرسو ساز دسینی مدل 222 یکی از جدیدترین دستگاه های موجود در بازار است ، ظاهری بسیار شیک ، کیفیت جنس بدنه عالی ، توان و قدرت بسیار بالا ، یک دستگاه منحصر به فرد میباشد .
قهوه اسپرسو را توسط دستگاه اسپرسو، با استفاده از فشار و آب داغ، از پودر قهوه عصاره گیری می‌کنند.حاصل را می‌توان به صورت شات خالص اسپرسو یا در ترکیب با شیر و … سرو کرد.
اسپرسو را در منزل بگیرید! ممکن است که شما عاشق اسپرسو های کافه مورد علاقه تون باشید اما شاید نتوانید در هر زمانی که اراده کردید قهوه ای نوش جان کنید به کافی شاپ بروید و یا شاید بخواهید مهمان های تان را در یک اسپرسو خوب، لاته، یا … سهیم کنید در این حال، پیشنهاد می کنیم کافه را به خانه بیاورید!
پیشنهاد فروشگاه سلام قهوه به شما برای درست کردن یک اسپرسوی عالی خرید دستگاه 222 دسینی با قدرت بخار 15 بار با توان 2000 وات می باشد که قابلیت های یک اسپرسو ساز خوب را به همراه دارد.و این فشار بالا باعث شده بخار به داخل ذرات قهوه نفوذ کرده و قهوه و کاپوچینویی با طعم واقعی خواهید داشت.بدنه این اسپرسوساز و کاپوچینو ساز کاملا استیل و مقاوم در برابر ضربه می باشد.
مشخصات :
  • شرکت سازنده : دسینی
  • مدل : 222
  • نوع اسپرسوساز
    جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک واستیل
  • سیستم کاپوچینو ساز
    حالت آماده به کار
    فیلتر آب
    نشان گر سطح آب
    تنظیم میزان غلظت قهوه
    قابلیت تولید کف شیر
    توان 2200 وات
    قابلیت استفاده از پودر قهوه
    فشار بخار 15 بار
    نازل بخار
    قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
    تمپر قهوه
    حجم مخزن آب 1.2 لیتر
    مخزن شیر
    حجم مخزن شیر 1.2 لیتر
    صفحه نمایش معمولی
    سینی چکه گیر
    نوشیدنی‌های قابل تهیه آب جوش¡ اسپرسو¡ کافه لاته¡ کاپوچینو¡ شیر گرم
    سیستم گرم کردن فنجان
    سیستم خاموشی خودکار
    سایر مشخصات دارای مخزن شفاف 1.2 لیتر با قابلیت جدا شدن
  • قابلیت درست کردن اسپرسو،کاپوچینو و قهوه
  • دیگ بخار از جنس آلومینیوم درجه عالی
  • دارای نازل بخار برای تهیه کاپوچینو با کیفیت عای
  • فیلتر نگه دارنده فیلتر ضد زنگ و فیلتر آب
  • شیر خروجی برای تولید بخار و آب جوشبی خطر و قابل اعتماد همراه با گرمای زیاد
  • لوله ی جدا برای تولید کف
  • دارای سینی ضد چکه
  • دارای ظرف فنجان ضد زنگ برای گرم نگه داشتن فنجان قهوه
  • قدرت 600 وات برای قهوه ی قطره ای
  • ظرفیت برای قهوه قطره ای 350ml

 

خرید این محصول

 

2- اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431

 

✅ابعاد
371x283x322 میلی متر
✅وزن : 7.1 کیلوگرم
✅جنس بدنه : پلاستیک و استیل
✅دارای سیستم کاپوچینو ساز
✅قابلیت برنامه‌ریزی
✅دارای فیلتر آب
✅داری نشانگر سطح آب
✅قابلیت تولید کف شیر
✅توان : 1750 وات
✅قابلیت استفاده از پودر قهوه
✅فشار بخار 15 بار
✅دارای نازل بخار
✅قابلیت تنظیم میزان بخار دستی
✅دارای تمپر قهوه
✅ظرفیت مخزن : 1.2 لیتر
✅حجم مخزن آب : 1.2 لیتر
✅طول سیم 1 متر
✅نوشیدنی های قابل تهیه آب جوش , اسپرسو , کافه لاته , کاپوچینو
✅صفحه نمایش معمولی
✅دارای سینی چکه گیر
✅مجهز به تایمر
✅قابل برنامه ریزی
✅امکان تهیه 10 فنجان قهوه فرانسه
✅نازل بخار آب برای تهیه کاپوچینو
✅دارای سیستم رسوب زدایی
✅امکان باز شدن قسمت فیلتر آب برای تمیز کردن
✅امکان تهیه همزمان اسپرسو و قهوه فرانسه (دو مخزن جداگانه)

 

خرید این محصول

 

3- اسپرسوساز رومانتيك مدل CM1309B

 

 

اسپرسوساز رومانتيك مدلCM1309B
نوع اسپرسوساز کاپوچینوساز
ابعاد210x270x280 میلی متر
وزن3.5 کیلوگرم
شرکت سازنده رومانتیک هوم
جنس بدنه پلاستیک مقاوم
سیستم کاپوچینوساز
نشانگر سطح آب
قابليت توليد کف شير
فشار بخار15 بار
قدرت توان مصرفی850 وات
قابليت استفاده ازپودر قهوه اسپرسو
قابلیت تنظیم بخار
سینی چکه گیر
نوشیدنی قابل تهیه اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، هات چاکلت، کافی میکس، چای ماسالا، آب جوش
سیستم گرم کردن فنجان
کاربرد در منزل-کافی شاپ
گنجایش مخزن1.5 لیتر
اقلام همراه
تمپر-پرتافیلتر-بسکت تک و دبل
سایر توضیحات
جهت تهیه اسپرسو از آب معدنی خنک استفاده شود

 

خرید این محصول

 

4- اسپرسوساز رومانتیک هوم 575

 

لوتاز

 

اسپرسوساز رومانتیک هوم 575
✅توان مصرفی: 1350
✅فشار بخار 15 بار
✅سیستم کاپوچینو ساز
✅قابلیت تولید کف شیر
✅قابلیت استفاده از: پودر قهوه
✅نازل بخار
✅دارای مخزن شیر
✅نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو ، کافه لاته ، کاپوچینو ، شیر گرم
✅مخزن اب: 1.8لیتر
✅مخزن شیر: 500میلی لیتر
✅ناز کفگیرs/sقابل جداشدن 90درجه
✅سیستم گرمایشی بلوک ترمو
✅عملکر تنظیم ارتفاع فنجان

 

خرید این محصول

 

5- اسپرسوساز زيگما مدل RL340

 

 

✅سیستم کاپوچینو ساز دارد
✅فیلتر آب دارد
✅نشان گر سطح آب دارد
✅داراي نشانگر ميزان حرارت دستگاه
✅قابلیت تولید کف شیر دارد
✅توان 850 وات
✅قابلیت استفاده از پودر قهوه , پد
✅ فشار بخار20 بار
✅دو كاپ
✅ظرفیت مخزن 1/5 لیتر
✅تعداد نازل قهوه دو عدد
✅سینی چکه گیر دارد
✅نوشیدنی‌های قابل تهیه اسپرسو , کاپوچینو
✅سیستم گرم کردن فنجان
✅ سیستم خاموشی خودکار دارد
✅ مخزن آب قابل جداسازی
✅سینی چکه‌گیر قابل جداسازی

 

 

خرید این محصول

 

6- اسپرسوساز زيگما مدلRL920

 

 

✅سیستم کاپوچینو ساز دارد
✅فیلتر آب دارد
✅نشان گر سطح آب دارد
✅قابلیت تولید کف شیر دارد
✅توان 850 وات
✅قابلیت استفاده از پودر قهوه , پد
✅ فشار بخار 15 بار
✅ظرفیت مخزن 1/5 لیتر
✅تعداد نازل قهوه دو عدد
✅سینی چکه گیر دارد
✅نوشیدنی‌های قابل تهیه اسپرسو , کاپوچینو
✅سیستم گرم کردن فنجان
✅ سیستم خاموشی خودکار دارد
✅ مخزن آب قابل جداسازی
✅سینی چکه‌گیر قابل جداسازی

 

خرید این محصول

به این مقاله امتیاز بدهید post
دسته‌بندی معرفی محصول
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت