آلفرد کارچر، اهل Wuttemberg  آلمان، یکی از مخترعان و کارآفرینانی بود که با توانایی بالای خود توانست شرکت کارچر را تاسیس و تا مرحله ی تولید ایده های نو یاری کند. آلفرد کارچر با نهایت تعهد و فداکاری به برند خود این مسیر را طی کرد.

جهانی شدن کارچر با تاسیس اولین نمایندگی این برند در فرانسه آغاز شد. پس از آن وررد به بازار سوییس و اتریش به این روند کمک به سزایی کرد. تاسیس کارخانه ای مجهز در برزیل در سال 1975 باعث ورود قدرتمند این برند به بازارهای آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی شد. پس از آن آفریقا، آسیا و استرالیا بازارهای هدف کارچر قرار گرفتند.

سرانجام در سال 2012، برند کارچر به عنوان یک برند جهانی، محصولات خود را به 57 کشور در قاره های مختلف صادر کرده و 85 درصد از سود این شرکت حاصل از صادرات بوده است.

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش فیلترها

بارگذاری محصولات بیشتر

آلفرد کارچر، اهل Wuttemberg  آلمان، یکی از مخترعان و کارآفرینانی بود که با توانایی بالای خود توانست شرکت کارچر را تاسیس و تا مرحله ی تولید ایده های نو یاری کند. آلفرد کارچر با نهایت تعهد و فداکاری به برند خود این مسیر را طی کرد.

در سال 1924، آلفرد کارچر در سن 23 سالگی تحصیلات خود را در دانشگاه فنی اشتوتگارت آلمان به پایان رساند. وی در همان سال در شرکت مهندسی پدرش مشغول به کار شد. در سال 1955 کارچر شرکت مهندسی خود را در اشتوتکارت تاسیس کرد. هدف او تولید ایده های خود در زمینه ی کالاهای گرمایشی و ارائه ی آن به بازار آلمان بود.

در سال 1950 آلفرد کارچر فعالیت خود را در زمینه ی سیستم های شستشو آغاز کرد که پیش زمینه ی پیشرفت چشمگیر وی بود. آلفرد در همان سال اولین تولید خود که یک آبپاش فشار قوی با آب گرم (DC 350 HOT WATER PRESURE) بود را به بازار عرضه کرد.

سیستم گرمایش آب این دستگاه تحولی در این زمینه بود. طوری که این سیستم همچنان در دستگاه های امروزی استفاده می شود. او در سن 58 سالگی درگذشت و هیچ وقت طعم جهانی شدن برند خود را نچشید. همسر وی، آیرن کارچر، مدیریت شرکت کارچر را با هدف ورود به بازار جهانی در دست گرفت.

 

جهانی شدن کارچر با تاسیس اولین نمایندگی این برند در فرانسه آغاز شد. پس از آن وررد به بازار سوییس و اتریش به این روند کمک به سزایی کرد. تاسیس کارخانه ای مجهز در برزیل در سال 1975 باعث ورود قدرتمند این برند به بازارهای آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی شد. پس از آن آفریقا، آسیا و استرالیا بازارهای هدف کارچر قرار گرفتند.

سرانجام در سال 2012، برند کارچر به عنوان یک برند جهانی، محصولات خود را به 57 کشور در قاره های مختلف صادر کرده و 85 درصد از سود این شرکت حاصل از صادرات بوده است.

سوالی دارید؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت