جاروبرقی خوب چی بخرم؟

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

امروزه جاروبرقی ها نسبت به قبل سریع تر شده اند، وجود فناوری های جدید آنها را هوشمندتر،کم صداتر و بسیار قدرتمندتر کرده است.

بدلیل تنوع در جاروبرقی ها نسبت به قبل انتخاب بهترین نوع یه مقدار سخت شده است.برخی از جاروبرقی های شارژی از نظر قدرت با نوع سنتی و سیمی آن با هم برابری میکنند.و همچنین وجود جاروبرقی های رباتیک کارها را برای ما آسان کرده است.

در این مقاله به معرفی چند مدل محبوب و پرفروش جاروبرقی خواهیم پرداخت.مزایا و معایب آن ها را بررسی خواهیم کرد تا شما با توجه به نیاز خود بهترین جاروبرقی را خرید نمایید.

 

چطور بهترین جاروبرقی را انتخاب کنم؟

نوع جاروبرقی که می‌خرید، سطلی،خوابیده، شارژی یا رباتیک – به فضای شما و سبک تمیز کردن شما بستگی دارد.در اینجا مواردی را که قبل از خرید جاروبرقی خوب باید دقت کنیم را بررسی می کنیم:

کیسه دار یا بدون کیسه: برخی جاروبرقی ها دارای کیسه قابل استفاده مجدد هستند. برخی نیز یک کیسه یکبار مصرف دارند که باید تعویض شود.

اندازه و وزن جاروبرقی: با توجه به فضای خانه خود میتوانید حجم و اندازه جاروبرقی را مشخص کنید اگر فضای کافی دارید جاروبرقی سطلی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.ولی اگر فضای کافی ندارید جاروهای شارژی و رباتیک بهترین گزینه برای شما هستند.

تمیزکردن کردن هرنوع سطی: یک جاروبرقی خوب باید به راحتی هر سطحی از چوب گرفته تا سرامیک و فرش را به راحتی تمیز کند.

متعلقات: هر جاروبرقی باید دارای معتلقات برای تمیز کردن قسمت های مختلف مانند درز پنجره ها لای مبل ها و جاهایی که سخت تمیز می شوند باشد.

فیلتر HEPA: ذرات موجود در هوا می توانند باعث بیماری هایی مثل آلرژی و دیگر بیماری های تنفسی شوند، فیلترهای هپا به فیلتر کردن این ذرات کمک می کنند.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

معرفی چند جاروبرقی پرفروش:

 

جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420

اغلب جاروبرقی ها بدلیل حجم زیاد وسیم برق دست و پا گیر کار تمیز کردن خانه را سخت تر می کنند.ازاین رو جاروبرقی های قابل حمل آسان و شارژی تولید شده اند که کارتمیز کردن خانه را راحت و لذت بخش تر کرده اند.

جارو شارژی بلک اند دکر مدل PV1420 با طراحی شیک و خلاقانه یک پیشرفت در صنعت جاروبرقی به حساب می آید.این جاروبرقی براق، جمع و جور و قدرتمند، کار تمیز کردن خانه را آسان تر، کارآمدتر و کاملاً لذت بخش کند.

 

خواندن این مقاله نیز توصیه می شود:
معرفی ۵ جاروبرقی برتر سال ۱۴۰۲

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

مزایای جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420

بدون سیم: دیگردردسر سیم و پریز برق را نخواهید داشت. جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420توسط یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شود و به شما این امکان را می دهد که هر گوشه و کناری را بدون اتصال به پریز برق تمیز کنید. چه در حال تمیز کردن اتاق نشیمن، چه فضای داخلی خودرو شکاف بین مبلمان باشید، طراحی بی سیم این جاروبرقی به شما اجازه می دهد بدون کشیدن از برق هرجای خانه را راحت و بدون دردسر تمیز کنید.

جمع و جور و سبک: با وزنی کمتر از 3 کیلوگرم، جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420بسیار سبک وزن است و حمل آن آسان است و تمیز کردن خانه را برای هر سنی امکان پذیر میکند. اندازه جمع و جور آن به شما اطمینان می دهد که می توانید آن را بدون زحمت در کمد یا زیر سینک خود قرار دهید و برای تمیز کردن سریع یا کارهای نظافتی گسترده تر در دسترس می باشد.

قدرت مکش بالا: گول اندازه کوچک آن را نخورید. جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420 دارای قدرت مکش قابل توجهی است که به راحتی خاک، گرد و غبار، خرده ها و حتی موهای حیوانات خانگی را از سطوح مختلف جدا می کند. با در دست داشتن این جاروبرقی، خانه شما در کمترین زمان بدون لکه و عاری از حساسیت خواهد بود.

یک دستگاه همه کاره: این جاروبرقی مجهز به یک ابزار شکاف و اتصال برس است که به شما این امکان را می دهد تا کارهای مختلف تمیز کردن را به راحتی انجام دهید. ازلوازم داخلی گرفته تا گوشه هایی که دسترسی به آن ها سخت است. مانند شکاف مبل ها و غیره

تمیز کردن بهداشتی: . جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420 دارای یک محفظه و فیلترهای قابل شستشو است.دیگربا کیسه ها و فیلترهای یکبار مصرف خداحافظی کنید – برای تمیز کردن مداوم، به سادگی آبکشی کرده و دوباره استفاده کنید.

نشانگر LED: با استفاده از نشانگر LED این دستگاه شما از وضعیت شارژ باطری آن مطلع می شوید وازهرگونه وقفه غیرمنتظره در زمان تمیز کردن خانه جلوگیری می کند.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

معایب جارو شارژی بلک اند دکر مدل  PV1420

نیاز به هر بار شارژ کردن: جاروبرقی های شارژی همانطور که از اسمشان پیداست نیاز به شارژ برای کار کردن دارند اگر شارژ باطری تمام شود باید صبر کنید تا باطری شارژ شود تا بتوانید از آن استفاده کنید. در حالی که جاروبرقی های برقی در هر لحظه می توانید از آنها استفاده کنید.

ظرفیت مخزن کوچک: جاروبرقی های شارژی معمولاً ظرفیت سطل زباله کوچکی دارند. ممکن است لازم باشد مرتباً آن را خالی کنید.

 

مشاهده و خرید

 

جارو برقی هیتاچی مدل CV 9800Y

جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Y جزو جاروهای پرقدرت برند هیتاچی است که با قدرت مکش زیاد طراحی شده است. این مدل از برند هیتاچی با قدرت موتوری که دارد قدرت مکش زیادی ایجاد کرده و سرعت عمل بالایی داشته و با قدرت بیشتری به امر نظافت می پردازد و زمان جاروکردن را کاهش داده و سبب کاهش مصرف انرزی می شود.

قدرت زیاد این دستگاه سبب می شود که اینگونه جاروها برای مکان های بسیار بزرگ مانند مساجد، هتل ها و ادارات کاربرد زیادی داشته باشد. بر روی بدنه این جارو نشانگر پربودن مخزن تعبیه شده است. بدنه دستگاه بر روی پایه پلاستیکی بزرگی قرار دارد که موجب تعادل دستگاه هنگام حرکت می شود.

این پایه دارای دو چرخ بزرگ و دو چرخ کوچک با قابلیت چرخش 360 درجه است که امر نظافت را برای شما دلپذیر می سازد. یکی از مزایای چشمگیر این جارو ظرفیت بالای مخزن آن 21 لیتر است که سبب می شود با خیال آسوده تا مدت زیادی از آن براحتی استفاده کنید و نیاز به تخلیه زودهنگام آن نباشد.لوله خرطومی دستگاه با کیفیت و قابل انعطاف بوده و علاوه بر انعطاف زیاد مقاوت بالایی دارد. لوله تلسکوپی این دستگاه از استیل ضدزنگ است که امر نظافت را برای شما دلپذیر می سازد. فیلتر بهداشتی این جارو پارچه ای و قابل شستشو می باشد که تمامی گرد و خاک را به خود جذب می کند.

بر روی بدنه این دستگاه حلقه هایی وجود دارد که حالت استوانه ای آن را حفظ کرده و درب آن براحتی باز و بسته می شود. بدنه این جارو فلزی و ضدزنگ و مقاوم بوده تا در صورت برخورد با اشیا و یا افتادن بر روی زمین دچار آسیب نشود. جاروبرقی هیتاچی داراری 3 سری کاربردی می باشد که که از سری پارویی آن برای از بین بردن گرد و خاک سطوح کف فرش و پارکت استفاده می شود. سری برسی برای تمیزکردن گرد و خاک از روی مبلمان و پرده ها و سری باریک هم برای گوشه ها و درزها و شکاف ها استفاده می شود.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

مزایای جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Y

قدرت مکش بالا: موتور قدرتمند جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Y قدرت مکش استثنایی تولید می کند. با کثیفی، گرد و غبار و زباله های سرسختی که روی زمین یا فرش شما باقی می ماند خداحافظی کنید.

مناسب برای مکان های بزرگ: جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Yچیزی بیش از یک وسیله خانگی است. این یک راه حل تمیز کننده برای مناطق وسیعی مانند مساجد، هتل ها و ادارات است.

طراحی هوشمندانه: طراحی کاربرپسند این جاروبرقی شامل نشانگر پر بودن مخزن است که  شما را از پر بودن مخزن مطلع می کند.  بر روی یک پایه پلاستیکی مستحکم مجهز به دو چرخ بزرگ و دو چرخ چرخان 360 درجه قرار دارد که تجربه تمیز کردن خوب و آسانی به شما می دهد.

کیفیت ساخت : تمام اجزای این جاروبرقی با در نظر گرفتن با دوام ساخته شده اند. لوله خرطومی با کیفیت بالا و لوله تلسکوپی فولاد ضد زنگ طول عمر این دستگاه را برای مدت طولانی افزایش می دهد.

فیلترکردن ذرات و غبارهای مضر: جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Y از یک فیلتر بهداشتی پارچه ای استفاده می کند که به طور موثر گرد و غبار، مواد حساسیت زا و ذرات میکروسکوپی را به دام می اندازد و از تمیزی و سالم بودن هوایی که تنفس می کنید اطمینان حاصل می کند.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

معایب جاروبرقی سطلی هیتاچی مدل CV 9800Y

مصرف برق بالا: این جاروبرقی با موتور قدرتمند 2300 وات کار می کند. و قدرت مکش بالایی دارد  ، ممکن است هزینه های برق شما را بالا ببرد.

نویز بالا: موتورهای پرقدرت اغلب صدای بیشتری در حین کار تولید می کنند. کاربرانی که در محیط های حساس به سر و صدا، مانند آپارتمان هایی با دیوارهای نازک قرار دارند، ممکن است سطح نویز این جاروبرقی را یک نقطه ضعف بدانند.

اندازه و وزن بزرگ: این جاروبرقی دارای ظرفیت گرد و غبار فوق العاده 21 لیتری و بدنه فلزی قوی طراحی شده است. و این می تواند برای نگهداری بیشتر کثیفی ها و زباله ها مفید باشد، اما ممکن است جاروبرقی را حجیم و سنگین کند و جابجایی و نگهداری آن را به خصوص در فضاهای زندگی کوچکتر سخت تر کند.

مشاهده و خرید

جارو برقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس FC9170 با توان موتور 2200 وات. یکی از قدرتمندترین جاروبرقی های فیلیپس محسوب میشه دارای توان مکش 500 وات هست.ا میتونه به راحتی تمامی زباله ها و گرد و غبارهای روی فرش. موکت. پارکت. سرامیک. مبل رو جارو  و تمیز کنه.

یه موضوع جالب، طراحی شکل پارویی جاروبرقی فیلیپس که به شکل زد طراحی شده. شما میتونین هر قسمتی از خونه رو به راحتی جارو کنین. سرعت انجام تمیزکاری تون رو بیشتر میکنه و در مقایسه با قبل. نیاز به صرف زمان کمتری برای نظافت خونه تون دارین و در عین حال، در مصرف انرژی تون هم به میزان قابل توجهی صرفه جویی میشه. ویژگی فوق العاده ای محسوب میشه میتونه خریدش رو ارزشمندتر کنه.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

مزایای جارو برقی فیلیپس مدل FC9170

 

قدرت و کارایی بی نظیر: جاروبرقی فیلیپس FC9170 با داشتن یک موتور با توان خیره کننده 2200 وات، مهندسی شده است تا خاک، گرد و غبار و زباله های فرش، کف پارکت، کاشی های سرامیکی و حتی مبل مورد علاقه شما را به راحتی تمیر می کند.

طراحی منحصر به فرد: طراحی شکل پارویی جاروبرقی فیلیپس تمیز کردن را متحول می کند. این ویژگی منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که هر قسمتی از خونه رو به راحتی جارو کنین و زمان کمتری را صرف تمیز کردن کنید و انرژی ارزشمند خود را حفظ کنید.

بادوام و سبک: جاروبرقی فیلیپس FC9170 بدنه پلاستیکی با کیفیتی دارد. با وزن تنها 6.3 کیلوگرم و مجهز به چرخ های عقب بزرگ و چرخ چرخان جلو، به راحتی حرکت میکند و جابجا می شود.

لوله تلسکوپی قابل تنظیم: لوله تلسکوپی فلزی قابلیت تنظیم را دارد. ارتفاع را برای جلوگیری از کشیدگی کمر و اطمینان از تجربه تمیز کردن یکپارچه تنظیم کنید. لوله شلنگ با کیفیت بالا دارای سیستم گردش تلسکوپی است که از گره خوردن و پیچ خوردگی جلوگیری می کند.

کیسه با ظرفیت بالا: جاروبرقی فیلیپس FC9170 از یک کیسه 4 لیتری استفاده می کند که می تواند بارها و بارها استفاده شود. یک نشانگر به شما امکان می‌دهد از زمان تعویض آن مطلع شوید و این امر باعث می‌شود که تعمیر و نگهداری آسان باشد.

دارای سم برق بزرگ: با یک سیم بزرگ 7.5 متری، می توانید بدون گشتن برای پریز برق، مناطق مختلفی از خانه را به راحتی تمیز کنید. با این سیم تا شعاع ۱۱ متر را راحت تمیز کنید، که فرایند تمیز کردن شما را ساده می کند.

فیلتر پیشرفته: این جاروبرقی مجهز به یک فیلتر بهداشتی بین کیسه و موتور است که از باقی ماندن گرد و غبار اطمینان می دهد. به علاوه، فیلتر خروجی HEPA 13 از خروج حتی ریزترین ذرات جلوگیری می کند و باعث می شود هوای خانه تمیزتر و بهداشتی شود.

 

جاروبرقی خوب چی بخرم؟

 

معایب جارو برقی فیلیپس مدل FC9170

سطح نویزبالا : میزان صدای جاروبرقی 78 دسی بل است. این سطح سر و صدا نسبتاً زیاد است و ممکن است بلند باشد، مخصوصاً برای کسانی که وسایل تمیزکننده ساکت‌تر را ترجیح می‌دهند. سطوح بالای سر و صدا می تواند مخرب باشد، به ویژه در فضاهای زندگی مشترک.

تعمیر و نگهداری فیلتر: جاروبرقی مجهز به فیلتر آلرژی HEPA ممکن است برای حفظ اثربخشی خود نیاز به تمیز کردن یا تعویض دوره ای داشته باشند. این می تواند یک وظیفه و هزینه تعمیر و نگهداری اضافی باشد.

 

مشاهده و خرید

4.5/5 - (2 امتیاز)
دسته‌بندی معرفی محصول
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت